Gaya Hidup

Land Rover Defender Dapat Rawatan ‘Urban Trucks’

Pakar tuning  ‘Urban Trucks’ telah memperkenalkan pakej khas untuk Land Rover Defender. Ini termasuk beberapa bahagian baru untuk bahagian luar, termasuk jeriji depan KBX, cahaya kelilingi, bolong hood, kaca privasi, skim cat baru dan juga lampu LED dengan dua lampu siang dipasang di bumper depan. Pembeli juga akan diberi peluang untuk memesan roda aloi 18 inci dengan tayar khas BF Goodrich.

Land-Rover-Defender_Urban-Truck-tuning-kit4

Interior berpakaian kulit Nappa yang digunakan untuk tempat duduk sukan Recaro Sportster CS dan dilengkapi dengan Alcantara dan jahitan yang kontras. Terdapat juga roda kemudi kulit baru dan permaidani. Kemas kini termasuk subwoofer dan navigasi satelit Alpine.

Land-Rover-Defender_Urban-Truck-tuning-kit3

Enjin ‘Urban Trucks’ turbodiesel 2.2 liter ini juga ditala, menghasilkan 170 kuasa kuda dan 480 Nm dari 122 hp standard dan 360 Nm. Peningkatan ini diperolehi dengan memasang kit penapis udara, system eksos sukan stainless steel dan peningkatan intercooler . Ini adalah kit yang baik untuk dibawa ke Malaysia, kerana ada banyak Defender besar di kalangan pengguna bandar yang mahukan imej yang macho di jalan raya.

Land-Rover-Defender_Urban-Truck-tuning-kit2

Previous post

Ford! Memang ‘Big Deal’! 200,000 AirAsia BIG Points Untuk Anda

Next post

Di Sebalik Honda - Civic Type R

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *