Berita Auto

Model Kawasaki Versys 1000 2015 Diumumkan

Kawasaki Versys 1000 melancarkan model tahun 2015, motorsikal yang telah menerima banyak peningkatan dalam gaya dan fungsi. Enjin 1,043cc adalah sama dengan model tahun sebelumnya, 120 kuasa kuda pada 9,000 rpm dan 102 Nm pada 7,500 revs, dengan  liquid-cooled in-line four,  transmisi 6-kelajuan melalui multi-disc wet slipper clutch.

kawasaki-versys-1000_3

Bingkai telah dikeraskan dan bahagian ekor menjadi lebih kuat, kini boleh menampung muatan yang lebih besar dengan kotak tepi dan aksesori yang besar dan kotak atas sebesar 47-liter. ABS, 3-mode KTRC sistem kawalan cengkaman, peta enjin penuh dan rendah dan petunjuk menunggang ekonomi juga merupakan sebahagian daripada pakej, seperti cermin oto.

kawasaki-versys-1000_4

Peningkatan yang paling ketara Kawasaki ini di  Bodywork, dengan keseluruhan kelihatan lebih baik. Lampu yang disusun dan pakaian boxy menjadikan nampak lebih agresif, dengan lampu berkembar dan fairing yang lebih langsing.

kawasaki-versys-1000_5

Roda Cast memerlukan pendekatan yang berhati-hati untuk permukaan kasar, kerana mereka pasti tidak direka untuk mengendalikan off-road dengan baik, walaupun bar yang mencukupi ceritanya agak berbeza. Kedua-dua 17 “roda dan bar luas dibuat untuk keselesaan dan mudah stereng.

Lebih banyak cerita akan didedahkan dalam beberapa minggu akan datang.

Previous post

Barisan Motosikal Eletrik Zero 2015

Next post

Porsche Menang Kejohanan Pelbagai Pengeluar Dalam GTLM & GTD Siri Tudor

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *