Berita Auto

Pesta Kereta Hyundai 2014 – Jom Uji Pandu!!!

Pesta Kereta Hyundai 2014, acara pertama seumpamanya yang dianjurkan oleh Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) akan diadakan dari 10 hingga 12 Oktober 2014 di Stadium Nasional Bukit Jalil. Acara ini, dengan pelbagai aktiviti keluarga adalah percuma dan terbuka kepada orang ramai dan akan menawarkan pelbagai kursus memandu percuma termasuk memandu bertahan, cabaran 4 × 4 trek dan uji pandu model popular Hyundai. Kanak-kanak juga akan dapat berseronok pada majlis itu dengan aktiviti-aktiviti menarik dan permainan yang dianjurkan untuk mereka di sudut kanak-kanak.

Kursus-kursus memandu adalah untuk menunjukkan ketangkasan, pengendalian dinamik dan ciri-ciri keselamatan canggih kereta Hyundai. Peserta akan dapat mengalami pelbagai ujian prestasi, termasuk pengelakkan halangan, teknik brek dan stereng dan juga kursus Slalom. ABS Hyundai yang canggih, sistem dan reka bentuk EPS suspension maju juga akan diuji dalam pelbagai demonstrasi memandu. Di landasan 4 × 4, kekuatan dan ketahanan casis Hyundai dan juga pengesanan sistem penyambungan roda 4 × 4 akan ditunjukkan melalui pengalaman virtual off-road dengan mencabar pendakian dan keturunan trek. Jika anda memilih untuk memandu perlahan di dalam kereta dan mengalami kabin mewah Hyundai, pilihlah pandu ujilah mana-mana model popular Hyundai.

Hyundai-Veloster

” Pesta Kereta Hyundai 2014 adalah satu peluang besar untuk semua pelajari lebih lanjut mengenai model Hyundai dan keupayaannya. Melalui acara ini, kami ingin membuat pengalaman uji pandu kereta Hyundai lebih menarik dengan menggunakan pelbagai teknik memandu melalui kursus yang kami tawarkan kepada semua yang mengambil bahagian dalam acara itu, “kata Encik Lau Yit Mun, Pengarah Urusan HSDM.

HSDM menjangkakan menjadi tuan rumah kepada kira-kira 200 orang sehari semasa acara 3-hari itu. Pihak yang berminat digalakkan untuk mendaftar dahulu dengan menghubungi Careline Pelanggan Hyundai di 1-300-13-2000 atau layari laman Facebook Hyundai Malaysia untuk maklumat lanjut. Acara itu akan diadakan dari jam 9.00 pagi sehingga 6.30 petang. Pesta Kereta Hyundai 2014 juga akan diadakan di Jalan Desa Tebrau, Taman Tebrau di Johor Bahru dari 17 hingga 19 Oktober 2014.

Hyundai-Elantra

Previous post

Bosch Umum TFT Display Berkontras

Next post

Porsche 911 Carrera GTS. Ini Butirannya.

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *