Gaya Hidup

BMW 650i Terima Pengolahan dari M&D

Pakar daripada reka bentuk eksklusif M&D memperlihatkan BMW 650i terkini dari siri F12 / F13, di mana mereka mencipta versi struktur keluasan yang hebat yang melebihi prestasi M6.

Bagi transformasi yang berkuasa tinggi BMW 650i, M&D memasang khas body kit lebar PD6XX.  Juruteknik mereka telah mencapai peningkatan pada kelebaran gandar depan dengan penggunaan mudguard baharu dan gandar belakang dengan dinding sisi yang besar.  Depan dan belakang dihubungkan dengan set ambang sisi yang lebar termasuk sword.  Pada bahagian depan, M&D memasang bumpar yang lengkap dengan lateral flaps dan spoiler sword.  Sebagai tambahan, mereka memberikan 650i prestasi kidney dari model terdahulu dan memindahkan logo BMW dari kowl motor. Bagi membolehkan udara panas dari enjin dibebaskan, tuner Dinslaken menggantikan siri cowl 650i dengan PD6XX dengan pembebasan udara yang dibina khusus.

bmw-650i-coupe-MD_04

Bahagian belakang juga direka semula sepenuhnya, terima kasih kepada bumpar belakang yang sepenuhnya baharu dengan intergrasi diffusor dan kelepak spoiler belakang.  Semua perubahan pada badan kereta disempurnakan dengan salutan cat khas dalam warna putih mineral metallic, dengan cat M&D pada beberapa bahagian seperti spoiler lip depan, termsauk kelepak, diffuser belakang, bumbung dan kelepak spoiler belakang, dalam warna hitam glossy untuk membezakannya.  Penukaran dan pemasangan pakej badan kereta telah dijalankan di bawah pemerhatian teliti tentang kualiti kerja dan saiz jurang sepadan.

bmw-650i-coupe-MD_06

Pertukaran ini sempurna pemadanannya dengan3-bahagian roda metal yang ringan iaitu RENNEN FORGED yang dibinas khusus. Roda R-55 forged aviation aluminium bukan hanya terbukti pengurangan berat, tetapi juga dengan kesempurnaan penyiapannya.  Dengan matte-golden stars, dengan cat glossy emas dan skru yang nampak dalam warna hitam gloss, rodanya amat menarik sekali.

bmw-650i-coupe-MD_07

Untuk penampilan sempurna, M&D memasang rim roda RENNEN FORGED tanpa track plate dalam kombinasi hebat tayar 10×21 inci pada bahagian depan dengan 255/30R21 dan 11.5×21 ini dengan 295/25R21 Continental Sport Contact pada bahagian belakang.  Rim roda melitupi angkup brek secara individual dicat dengan warna merah, yang juga mempamerkan tanda M yang popular.  Bagi kombinasi roda/tayar disudahkan dengan sempurna hingga ke milimeter dengan kelim pada rangka roda. Dan bagi terus menggunakan fungsi pemanduan adaptif, tuner merendahkan chasis 650i dengan sport spring khas.

bmw-650i-coupe-MD_08

Rekaan kereta M&D yang eksklusif meningkatkan output pemanduan 650i yang optimum motor software dalam ujipandu yang dijalankan kepada lebihkurang 510 PS dan tork maksimum hampir mencapai 750Nm.  Ruang enjin telah diperbaharui, dan tutup enjin kini dicat dalam tiga warna – merah racing, hitam dan putih – selepas pengolahan.  Bagi memastikan pertukaran ini tampak hebat seperti penampilannya, sistem ekzos sport khas dengan dua krom hitam plated, potongan menyerong dan offset sedikit 80mm setiap hujung tiub, dan juga penggantian pre-muffler dengan X-Pipe dipasang.

bmw-650i-coupe-MD_09

Sebagai tambahan kepada perubahan visual untuk luaran kereta, M&D juga menggunakan rekaan semula yang komprehensif untuk bahagian dalaman.  Stereng BMW menggunakan teknologi-M kulit yang dipasang untuk kawalan yang lebih baik dan dilsaluti dengan kulit Nappa.  Bracket stereng dan suis yang beri warna merah, sama pada pembuka pintu dan butang start/stop.  Tuner menyempurnakan rekaannya dengan warna hitam glossy digabungkan dengan warna merah.

bmw-650i-coupe-MD_05

Previous post

Audi A7 Autonomi

Next post

Bosch Mempamerkan Kereta Berautonomi Di CES 2015

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *