Berita Auto

NOVITEC ROSSO ‘Menaiktaraf’ Ferrari California T

NOVITEC ROSSO memberi penalaan untuk Ferrari California T baharu yang memberikan kereta sport ini lebih kuasa pada 86hp kelajuan yang lebih tinggi kepada 323km/h dan beberapa aksesori sporti untuk bodywork, suspensi dan di bahagian dalaman: NOVITEC ROSSO, pakar pembaikkan global yang terkemuka untuk kereta sport dari Maranello, kini menawarkan penalaan untuk Ferrari California T baharu.

novitec_rosso_ferrari_california_t_1

Enjin baru 3.8 liter lapan-silinder turbo berkembar menyediakan titik permulaan yang sesuai untuk penalaan berkuasa. Juruteknik enjin NOVITEC ROSSO membangunkan kit prestasi baru bagi California T yang melepaskan reserves tersembunyi enjin ini tanpa menjejaskan ketahanannya. Ujian telah dijalankan kepada series dibuat untuk membina pemetaan khas untuk kedua-dua NOVITEC ROSSO N-TRONIC modul plug-and-play, yang mana telah disesuaikan kepada sistem pengurusan enjin elektronik sebuah kenderaan.

novitec_rosso_ferrari_california_t_6

V8 yang ditala telah membangunkan 475 kW / 646hp yang mengagumkan dan 7,400rpm yang lebih rendah dan menghasilkan tork sebanyak 856Nm pada kerendahan 4,600rpm – 101Nm lebih daripada enjin stock! Prestasi di jalanraya bermanfaat dengan sewajarnya : talaan dua tempat duduk memecut pada kelajuan 100km/h dalam hanya 3.3 saat. Kelajuan tertinggi melompat kepada 323km/j.

novitec_rosso_ferrari_california_t_5

Di jalanraya, peningkatan kuasa NOVITEC ROSSO bukan sahaja menyampaikan prestasi yang lebih baik, tetapi ianya mempunyai lebih tidakbalas serta merta, dan juga lebih kuasa penarikkan dalam gear.

novitec_rosso_ferrari_california_t_3

Selain lebih berkuasa, NOVITEC ROSSO juga menawarkan pilihan pembaikkan untuk bodywork, suspensi dan juga kokpit.

novitec_rosso_ferrari_california_t_2

Previous post

Scion iA: Kerjasama Antara Toyota Dan Mazda

Next post

Audi A3 & Q3 Terima Aksesori Tulen Baru

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *