Berita Auto

Toyota Vios Kereta Tahunan Terbaik

Toyota Vios baru-baru ini memenangi anugerah Kereta Tahunan 2015 Frost and Sullivan Malaysia. Ini merupakan satu bukti kepada kepercayaan dan panggilan mesra rakyat Malaysia telah tunjukan kepada Toyota Vios sejak ia mula diperkenalkan, dan mengangguk kepada reputasinya sebagai kereta yang sesuai bagi mereka yang mencari keselesaan, praktikal, kebolehpercayaan, anggun gaya dan kebolehgunaan keseluruhan.

Toyota Vios telah menikmati tempat yang istimewa di hati ramai rakyat Malaysia bertahun-tahun dan sebagai pengiktirafan kemenangan anugerah terbaru ini, UMW Toyota Motor telah melancarkan promosi pengalaman yang lebih menyenangkan untuk pembeli dan pemiliki baru Toyota Vios.

Toyota-Vios21

Mulai sekarang hingga akhir bulan Mei, UMW Toyota Motor menawarkan lima (5) pilihan untuk menjadikan memiliki Vios lebih mudah. Pilihan pertama menawarkan kadar faedah yang rendah khas hanya 0.88% ke atas pinjaman yang diambil daripada institusi kewangan terpilih Toyota Vios. Pilihan kedua menawarkan perlindungan insurans percuma selama setahun, cukai jalan percuma selama setahun, dan juga penyelenggaraan percuma selama lima tahun Vios.

Toyota-Vios1

UMW Toyota Motor juga telah menyenangkan pemilikan Vios dengan pilihan ketiga ansuran bulanan yang rendah bermula dari hanya RM628 melalui Toyota Capital Pelan 2-Tier, atau pelanggan boleh memilih untuk pilihan keempat dan membawa pulang rebat tunai sehingga kepada RM6,000.

Lawati bilik pameran Toyota sekarang. Promosi ini akan berlangsung sehingga akhir bulan Mei manakala pelanggan boleh mengambil bahagian dalam peraduan Beli dan Menang ini sehingga akhir bulan Jun. Maklumat lanjut boleh didapati di www.toyota.com.my.

Toyota-May-Sale-Promo1

Previous post

McLaren KL Beri Audio Sistem Rumah High End Kepada Pembeli 650S Terpilih

Next post

Perantis Volkswagen Membentangkan Golf GTI Dark And Shine Mereka Dimajlis Wörthersee

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *