Konsep / Lakaran / Intipan

Mazda BT-50 Berwajah Bahru Tidak Lama Lagi

Minggu yang sebelum ini telah didedahkan bahawa Toyota Hilux yang dilihat 2 ke 3 kebocoran tidak rasmi dalam bentuk imej dan stats. Ianya kelihatan seperti mereka melakukannya dengan sengaja. Sekarang, kita mendapat kebocoran tentang Mazda BT-50. Sangat mengejutkan, ianya adalah dari kilang Thai mereka.

Adakah ianya secara kebetulan mempunyai sebarang kaitan antara usahasama antara Mazda dan Toyota baru-baru ini? Mungkin tidak. Tetapi apa yang penting adalah kita telah belajar sedikit tentang pikap yang akan datang.

Terlebih dahulu, ia lagi masih berdasarkan Ford Ranger, jadi kita boleh menjangka konfigurasi-konfigurasi enjin yang serupa, dan maksudnya kurang ciri-ciri SkyActiv. Selain daripada itu, gambar yang telah bocor tidak mendedahkan kesemuanya. Kita dapat melihat fascia bahagian hadapan yang biasa, tetapi ianya mempunyai grille dan headlights yang baru. Grille baru membuatkan BT-50 kelihatan lebih bergaya. Hood juga dibentuk semula dan lampu signal kini sudah diintegrasikan ke dalam cermin sisi.

Mazda-BT50

Previous post

Continental Lancarkan Kempen Semakan Keselamatan Tayar Sempena Hari Raya 2015

Next post

Harga dan Spesifikasi BMW 7-Series Baharu BOCOR!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *