Gaya Hidup

Menang Lawatan Ke Jepun dan Barangan GIVI Dengan Peraduan Shell Advance

Shell Advance, jenama minyak enjin motosikal terkemuka di Malaysia, menawarkan para pelanggannya peluang untuk memenangi hadiah yang menakjubkan dalam edisi terbaru peraduan pengguna tahunannya yang popular.

2016 peraduan Shell Advance Power On akan melihat dua pemenang Hadiah Utama memenangi perjalanan yang ditanggung sepenuhnya ke Jepun pada bulan Oktober. Kemuncak adalah peluang untuk melihat pelumba Malaysia beraksi dalam pusingan kelima Shell Advance Asia Talent Cup (SAATC) perlumbaan motosikal kejohanan musim ini di litar lumba Twin Ring Motegi yang terkenal.

Shell Advance juga turut bekerjasama dengan  aksesori motosikal jenama Itali terkemuka, GIVI, untuk memberikan barangan edisi terhad sebagai Hadiah Saguhati. 10 kotak Monolock, 20 unit topi keledar muka penuh, 30 unit baju hujan dan 50 unit beg galas.

Untuk menyertai pertandingan, cuma beli satu pek 1 liter sebarang Shell Advance Ultra minyak enjin motosikal sintetik sepenuhnya  atau dua pek Shell Advance VSX, AX5, AX5 Scooter atau AX7 dari kedai-kedai dari 1 April hingga 30 Jun 2016.

Lekatkan stiker yang datang percuma dengan pembelian sebagaimana kreatif yang mungkin pada motosikal anda. Snap gambar kerja-kerja seni anda yang siap, kapsyen dan memuat naik ke Facebook, Twitter atau Instagram dengan hashtag #PowerOnShellAdvance.

(L-R) GIVI Asia MD On Hai Swee, Shell Lubricants GM Leslie Ng and Mktg Mgr Alex Lim with a decaled Ducati Multistrada 1200S

Untuk maklumat lanjut mengenai produk dan promosi Shell Advance terkini, sila ke www.shell.com.my/advance.

 

Previous post

Volvo Membawa Prestasi Polestar Untuk Memperkenalkan S60 & V60 Terpantas

Next post

Khairul Idham Pelumba Malaysia Pertama Menang MotoGP Dunia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *