Gaya Hidup

Perodua Twerkbot Kembali Lagi Ramadhan Dan Aidil Fitri Ini

Perodua Twerkbot kembali untuk menawarkan  pemeriksaan keselamatan 50-point percuma untuk semua kenderaan Perodua di lokasi terpilih sempena bulan Ramadan yang mulia yang akan datang dan sambutan  Aidil Fitri.

IMG_4507

Program Twerkbot, diperkenalkan pada tahun 2011, adalah yang pertama bagi Perodua mana ia melibatkan pelanggannya melalui media sosial untuk menawarkan pemeriksaan keselamatan percuma di masa, tarikh dan lokasi yang telah ditetapkan.

Untuk sebelum Raya kenderaan Perodua Tweckbot akan diberada di Mesra Mall, Kerteh, Terengganu 10:00-06:00, 26-28 Mei 2016 manakala selepas Raya, Tweckbot akan berada di kawasan tengah. Tarikh, masa dan tempat akan diumumkan kemudian.

Pemeriksaan keselamatan 50-point akan mengambil kira-kira 10 hingga 15 minit termasuk pemeriksaan enjin, transmisi, sistem penyejuk (termasuk tahap penyejuk serta kipas dan suhu), sistem brek (termasuk cecair brek dan kehausan pad brek),  sistem kuasa stereng, sistem klac, tayar, sistem suspensi, sistem elektrik (termasuk bateri, lampu dan pengelap) dan diagnosis enjin.

IMG_4590

Diskaun 20% untuk alat ganti dan aksesori akan diberikan kepada semua kenderaan yang kembali ke cawangan perkhidmatan mereka. Tambahan 10% akan diberikan kepada pelanggan yang merupakan ahli Perodua Circle (mengikut terma dan syarat). Walau bagaimanapun, pasukan Tweckbot SAHAJA menjalankan pemeriksaan kenderaan, selepas itu ahli-ahli pasukannya akan menawarkan nasihat jika kenderaan itu perlu diservis atau untuk pembaikan.

Sementara menunggu kereta diperiksa, pelanggan Perodua juga boleh mendaftar sebagai ahli UFirst dengan pasukan UFirst mereka. Program UFirst telah diperkenalkan pada 1 Ogos 2015 untuk memberikan ganjaran kepada pelanggan atas kepercayaan dan kesetiaan mereka.

Bagi melengkapkan laman web rasmi UFirst, www.ufirst.com.my, aplikasi mudah alih juga telah diperkenalkan untuk memberi kemudahan kepada ahli-ahlinya.

Previous post

Pengganti RSR 911 Memasuki Fasa Ujian

Next post

Lamborghini Squadra Corse Umum Senarai Peserta Program Pemandu Muda 2016

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *