Gaya Hidup

Jaguar SVO Perluas Perniagaan Menambah 250 Pekerja Tahun Ini

Operasi Khas Jaguar Land Rover hari ini mengumumkan rancangan pengambilan pekerja untuk menyokong strategi pertumbuhan bercita-cita tinggi, dengan penciptaan 250 pekerjaan baru pada tahun ini.

Hanya dua tahun selepas penubuhannya pada 2014, merancang untuk menambah bilangan kakitangan di seluruh bidang perniagaan Special Operations’ adalah sejajar dengan pelaburan £ 30m dibuat untuk ibu pejabat baharu di British Midlands Special Vehicle Operations (£ 20m) dan Jaguar Land Rover Classic (£ 7.5m).

landrover SVO3
Ini kemudahan baru dan orang-orang yang bekerja di sana akan bertanggungjawab untuk membina kereta yang mewakili puncak paling atas jenama Jaguar dan Land Rover, menawarkan kemewahan, prestasi dan keupayaan.
BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610
Jaguar Land Rover Classic, yang bertanggungjawab untuk pelancaran yang berjaya bagi edisi kesinambungan daripada Jaguar Lightweight E-type dan XKSS akan datang, serta pengenalan program pemulihan Land Rover  ‘Reborn’ baru-baru ini, akan mewujudkan rumah baru di British Midlands pada akhir tahun ini, berikutan pengambilalihan tapak baru berhampiran dengan Pusat Teknik Operasi kenderaan khas. Pelaburan awal dalam kemudahan baru ini berjumlah £ 7.5m dan tapak baru akan menempatkan jualan kereta, pemulihan, servis dan bahagian-bahagian operasi.
Previous post

Mustang Serba Baharu Akan Menyemarak Peminat di Pulau Pinang

Next post

Ducati Rai Harijadi Ke-90 Dengan 1299 Panigale S Anniversario

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *