Gaya Hidup

PETRONAS Dynamic Diesel Euro 5 Sekarang Boleh Didapati Di Lembah Klang

Euro 5-compliant PETRONAS Dynamic Diesel kini boleh didapati di Lembah Klang dan dengannya datanglah manfaat tambahan bahan api yang lebih bersih dan hijau yang menyampaikan prestasi unggul di atas dan di luar jalanraya.

Boleh didapati di enam stesen, iaitu Stesyen PETRONAS Technology Park Malaysia 1, Mutiara Damansara (Hala Utara), NKVE (Hala Damansara), Solaris Putra, Solaris Serdang (Hala Selatan) dan Sprint Highway, bahan api bebas  sulfur meningkatkan perlindungan dan kecekapan  kenderaan Euro 5 yang dilengkapi dengan ekzos terkini peranti selepas rawatan.

PETRONAS Dynamic Diesel Euro 5 berfaedah dengan cara yang berikut:

Melindungi enjin: Membersih dan menghalang kerosakan enjin dengan melindungi bahagian kritikal penyuntik  dan ekzos peranti selepas rawatan menyebabkan hayat enjin lebih lama.

Mengembalikan kuasa: Mengembalikan prestasi enjin, kecekapan dan kebolehpercayaan dengan membersihkan penyuntik diesel moden.

Pembakaran Lebih Bersih: Mudah dihidupkan, kurang bunyi bising enjin dan pecutan yang lebih lancar dengan pemingkatan pembakaran menyebabkan pemanduan yang lebih baik, kurang asap dan penggunaan bahan bakar.

 

Previous post

Kempen Ignite The MINI In You Oleh MINI Malaysia Jelajah Seluruh Negara

Next post

Ducati Scrambler – The Land of Joy

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *