Gaya Hidup

Keuntungan Operasi Volkswagen Group € 11.3 Billion Setakat 2016 Ini

Volkswagen Group telah menjana keuntungan operasi sebelum perkara khas €11.3  (10.2) bilion dalam tempoh sembilan bulan pertama tahun ini, iaitu peningkatan sebanyak 10.5%. Hasil jualan €159.9 billion adalah sama dengan tahun sebelumnya dan kembali beroperasi jualan sebelum item khas berjumlah 7.0 (6.4)%.

volkswagen-golf_gti_clubsport_s-2

Walau bagaimanapun, pendapatan pada suku ketiga telah terjejas oleh peruntukan lanjut diiktiraf berkaitan dengan isu diesel sebanyak €4 bilion. Bagi tempoh Januari hingga September, keuntungan operasi selepas item khas berjumlah € 8.6 (3.3) bilion. Keuntungan selepas cukai adalah € 5.9 (4.0) bilion.

Kami menjangkakan bahawa, pada keseluruhannya, penghantaran kepada pelanggan Volkswagen Group pada 2016 akan lebih sedikit daripada tahun sebelumnya di tengah-tengah  keadaan pasaran yang mencabar berterusan, dengan jumlah yang semakin meningkat di China. Bergantung kepada keadaan ekonomi, perkembangan kadar pertukaran dan isu diesel, Volkswagen Group menjangkakan hasil jualan pada 2016 untuk menyamai tahap tahun sebelumnya. Dari segi keuntungan operasi Kumpulan sebelum item khas, adalah dijangkakan bahawa pulangan operasi setahun penuh pada jualan akan berada di bahagian atas pelbagai ramalan sebanyak 5.0 – 6.0%

 

Previous post

Kia Niro Hibrid. Kereta Khusus Hibrid Pertama Daripada Kia

Next post

Team Ducati Lawat Jujukan Kedai Motosikal di Jalan Sentul

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *