Gaya Hidup

Koleos Semua Baharu Sekarang Di Bilik Pameran Renault

TC Euro Cars (TCEC), pemegang francais tunggal kereta Renault di Malaysia, hari ini mengumumkan bahawa Koleos serba baharu – SUV flagship baharu Renault – kini dilancarkan dan boleh didapati di bilik pameran Renault di negara ini.

Boleh didapati pada harga pengenalan RM172,800 di Semenanjung Malaysia dan RM116,800 di Langkawi (on-the-road termasuk GST, tanpa insuran dan untuk pendaftaran persendirian), Koleos serba baharu merangkumi visi mewah Renault untuk pasaran di mana jualan SUV yang berkembang pesat. Bersempena dengan adanya bilik pameran, TCEC mempelawa orang ramai untuk pelancaran bilik pameran mereka untuk melihat Renault Koleos serba baharu di bilik pameran Renault di seluruh negara pada hari ini dan esok, 15 & 16 Okt 2016.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pada hujung minggu ini, orang ramai boleh meneroka dan uji pandu Koleos serba baharu serta rangkaian penuh bergaya, kereta Renault kontemporari yang dipamerkan, termasuk Captur, crossover bandar yang serba boleh, Fluence, sedan yang elegan dan sporty dan hatchback Clio GT Line . Mereka yang melengkapkan ujian memandu akan menerima barangan Renault eksklusif.

Halus, Elegan, Luas Dan Mantap

Sebagai D-segmen SUV premium pertama Renault, Koleos serba baharu melengkapkan kebangkitan gaya generasi moden barisan kenderaan Renault.

Selaras dengan strategi reka bentuk Renault yang diperkenalkan oleh Laurens van den Acker, Koleos serba baharu diselubungi tiang reka bentuk  ‘EXPLORE,’ yang bermaksud keteguhan dan rasa untuk pengembaraan. Dalam usaha mencapai kualiti ini yang diilhamkan pereka Renault untuk memberi Koleos serba baharu ketegangan, kekuatan, kesadoan manakala menampilkan isyarat reka bentuk SUV klasik  – moulding perlindungan pintu, roda berdiameter besar dan bar bumbung aluminium .

all-new-renault-koleos-now-in-showrooms_8

Gen SUV Renault Koleos serba baharu adalah sama penting dalam kabin. Harum keselesaan, kualiti dan kekuatan, dalaman yang elegan, perlindungan dalaman adalah harmoni dengan garis luaran model.

Kedudukan memandu tinggi menawarkan penglihatan yang sangat baik. Sementara itu, dashboard yang tinggi dan luas bertujuan untuk memberikan pemandu dan penumpang perasaan terselamat dan terlindung. Dengan ruang lutut 289mm, Renault Koleos serba baharu bukan sahaja outclass pesaing tetapi juga menyediakan penumpang belakang dengan ruang kepala, ruang bahu dan ruang siku yang murah hati. Selain ruang kabin penanda arasnya, Koleos semua-baharu ini mempunyai boot modular yang besar dan banyak penyelesaian penyimpanan berguna.

Peralatan utama dan spesifikasi Renault Koleos serba baharu termasuk lampu LED Pure Vision dengan lampu siang dinamik berbentuk C , roda aloi Argonaute 18 inci yang direka kuat, sistem R-LINK  2 multimedia dengan display 8.7 inci..

all-new-renault-koleos-now-in-showrooms_4

Renault Koleos semua-baharu ada enam beg udara, sistem amaran blind spot,  anti-whiplash kepala depan dan belakang, anti-submarining tempat duduk depan dan ISOFIX belakang kerusi kanak-kanak i-Saiz  manakala semua tali pinggang keledar dilengkapi dengan pretensioners dan pengehad beban .

Empat warna – Universal White, Grey Metallic, Black Metallic dan Meissen Blue

Seperti semua kenderaan arus perdana Renault, Koleos serba baharu datang dengan jaminan pengilang penuh lima tahun dengan perbatuan tanpa had. Waranti ini disokong sepenuhnya oleh Renault dan tidak dilaksanakan oleh mana-mana syarikat insurans yang lain, yang bermaksud terma dan syarat serta bahagian-bahagian yang diliputi adalah konsisten dari tahun pertama pemilikan kepada akhir tempoh jaminan.

all-new-renault-koleos-now-in-showrooms_2

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Koleos serba baharu atau Renault di Malaysia, sila layari www.renault.com.my atau www.facebook.com/RenaultMalaysia.

Previous post

Yamaha YZF-R6 2017 - Apa Yang Baru?

Next post

Ingat Lagi Adegan Kejar Mengejar Kereta Hebat Dalam Filem 'Ronin' Ini?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *