Gaya Hidup

Terima Kasih Yang Tak Terhingga Kepada Anda Semua

Dari hujung rambut sampai hujung kaki dengan besar hati dan rendah diri kami mengucapkan jutaan terima kasih diatas sokongan anda. Facebook page kami bermula dengan satu dari 14 June 2014.

Screen Shot 2016-11-18 at 2.16.37 AM

Dalam 2 tahun 5 bulan 3 hari kami mencapai 100,000 LIKES. Sungguh tidak disangka. Mungkin terlalu lama dan tidak seberapa untuk segelintir orang tetapi bagi kami ianya pencapaian yang diluar jangkaan. Kami bukan main stream media. Kami bukan badan koporat. Kami tiga sahabat sekarang empat yang gemar dan minat kereta dan ingin berkongsi dengan yang sudi bersama kami dalam perjalanan kami. Itu jer.

Kami berjanji akan terus memberikan yang sebaik mungkin untuk anda tetapi jika ada yang tersalah dan tersilap harap maafkan kami.

Terima kasih juga kepada syarikat-syarikat yang juga telah menyokong dan memberi kepercayaan kepada kami kebelakangan ini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Harapan kami agar ianya berkembang maju dan berterusan lagi kuat lagi teguh dan lagi ramai.  Kepada yang masih ragu-ragu dengan kami. Sokongan anda dinanti-nantikan dan dialu-alukan.

Majulah sukan untuk negara.

Gohed lah selalu, Gostan sekali-sekala.

Ross Hadi

Previous post

Edaran Modenas Dilantik Sebagai Pengedar Eksklusif Skuter KYMCO di Malaysia

Next post

Cub Prix Grand Finale: Fazli Tak Sabar Beraksi di Taiping

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *