Gaya Hidup

Flamboyant Lamborghini Tidak Boleh Dihalang

12 bulan yang lalu akan dikenang sebagai tahun rekod untuk jenama kereta super paling menonjol Itali. Sekarang kita mahu tahu apa yang Lamborghini telah rancang untuk menjaga kepuasan pelanggan untuk tahun 2017?

Buat pertama kali dalam sejarah 54 tahunnya, Lamborghini telah menjual lebih daripada 3,400 kereta dalam tempoh setahun. Walaupun dengan pasaran membeli kereta menurun di Cina, Lamborghini berjaya menjual 3457 kereta; iaitu peningkatan sebanyak 7% berbanding jualan tahun lepas dan 200% + peningkatan jualan 2010.

Bagaimana Lamborghini akan mengekalkan momentum ini?

Langkah pertama adalah baik pulih Aventador. Selepas lima tahun dan 6000 unit jualan, kereta dengan 700hp pun boleh mula kelihatan basi.

Dengan itu, Aventador S baru akan datang dengan 740hp, masa 0-100km / h dalam 2,9 saat dan / kelajuan tertinggi h 350km. Dan untuk menjadikannya lebih menarik, Lamborghini juga menambah sistem stereng empat roda baru untuk melengkapkan pacuan semua roda itu.

Di samping Aventador baharu, syarikat itu sedang menyiapkan, yang lebih agresif, Huracán versi trak yang debut di Geneva.

Syarikat itu juga memasuki segmen baru dengan SUV jenama baru mereka, Urus.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Bently Beralih Dari Daya Tarikan Gaya Ke Daya Tarikan Sporty

Next post

MaxxOil Sekarang Jual Minyak Enjin Motosikal di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *