Berita Auto

SUV Kegemaran Eropah Dapat Kemas Kini

Renault Captur baharu akan diumumkan Geneva International Motor Show 2017. Dengan reka bentuk yang dinaik taraf, dalam dan luar, dan kedatangan peralatan baru, crossover B-segmen paling laris di Eropah (215,670 unit pada 2016) sepenuhnya berhasrat untuk mengekalkan kepimpinannya.

New Renault Captur menyimpan keperluan bertanggungjawab untuk kejayaan, termasuk pilihan warna badan dua tone. Kemungkinan pemperibadian telah dilanjutkan dengan dua warna badan baru: Desert Orange dan Ocean Blue dan warna bumbung baru, Mercury Silver. Pemandu boleh memilih dari 36 kombinasi yang berbeza untuk mewujudkan Captur mereka sendiri.

 

Renault Captur baru manambahkan permainan perbezaan dengan tujuh pek peribadi dalaman termasuk pelbagai warna – Ivory, Biru, Caramel, Merah, Satin Chrome dan Smoked Chrome – dan lima pek luaran: Ivory, Biru, Cappuccino, Merah, dan Orange (untuk hub cap dan bahagian pelindung bendul).

Captur baharu dilengkapi dengan lampu LED penuh “Pure Vision” (bergantung kepada versi). Teknologi ini menajamkan penampilan kereta dan meningkatkan keselamatan sambil menyediakan kecekapan yang lebih tinggi. Lampu siang LED yang di dalam bumper yang lebih rendah dalam bentuk C, membentuk cahaya tandatangan jenama. Lampu belakang mempunyai tandatangan yang sama, yang boleh dilihat siang dan malam.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Renault Captur baharu telah direka semula untuk mengukuhkan persaudaraan dengan abangnya, Kadjar. Jerijinya telah dinaik taraf untuk menyerupai dengan lebih dekat crossover Renault yang lain, terutamanya dengan jalur krom. Depan dan belakang, bumper termasuk plat gelincir baru menekankan personaliti mencabar Captur baharu ini.

Tiga jenis roda boleh didapati di seluruh barisannya: satu 16 inci rim (Adventure) dan dua roda 17-inci (Emotion dan Explore).

Dari trim ketiga keatas, Renault Captur boleh dipasang dengan bumbung kaca tetap. Terdapat hanya dalam konfigurasi dua nada, ciri-ciri baru meningkatkan cahaya ambien di dalam kabin.

 

Previous post

ABT RS6+ Dengan 705bhp Dan Hanya 50 Unit Akan Dibina

Next post

AMG GT Berasaskan Sedan Untuk Mencabar Panamera

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *