Gaya Hidup

Lynk & CO Persembahkan Sedan Baharunya … Kami Mahu Jadi Peniaganya!

Lynk & CO juga berjaya menunjukkan ciri perkongsian berasaskan aplikasi dalam kereta dengan 800 pengguna, secara langsung, buat kali pertama di Shanghai pada April 16, 2017

Lynk & CO mempersembahkan dua model kereta baharunya pada majlis pratonton Cina eksklusif di Shanghai. Acara itu menandakan titik permulaan pelancaran pasaran China, mendahului  Shanghai Auto Show 2017  pada 19 April di mana premiere global akan berlaku.

Alain Visser, Senior Vice President of LYNK & CO, berkata: “Kini dengan dua buah kereta keluarga Lynk & CO dalam hanya lima bulan syarikat kami, janji-janji kita menyiapkan pelbagai kenderaan, berkualiti tinggi, teknologi yang tiada tandingan dan sambungan sebagai standard, dan identiti jenama yang unik, sudahpun terbukti.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

“Selain itu kita kini menambah jaminan seumur hidup pada setiap kereta, dan laluan data percuma untuk sambungan, untuk terus mengetengahkan keazaman kita untuk mencabar model perniagaan tradisional industri kereta. ”

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Lynk & CO juga akan menawarkan, bukan sahaja jualan dalam talian dan perkhidmatan penghantaran rumah, tetapi juga model langganan dengan fleksibiliti membawa pengalaman pemilik dan pengguna up-to-date dengan harapan generasi pembeli kereta baharu yang sudah biasa dengan tahap kemudahan perkhidmatan aplikasi telefon pintar.

“Kunci kepada segalan yang kita lakukan adalah kesederhanaan.” kata Alain Visser.

Previous post

Anda Menang Baucer RM200,000 Untuk Sedan. Yang Mana Satu Pilihan Anda?

Next post

Modenas, Bajaj Jalin Usahasama Tembusi Segmen Street Bike

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *