Berita Auto

VCPM Lancar Edisi Beetle dan Vento GT & Allstar

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) hari ini memperkenalkan pelbagai model menarik – Beetle baharu, Vento ALLSTAR dan Vento GT untuk pasaran Malaysia. Beetle baharu, dan model edisi khas yang kini dipamerkan di MidValley Megamall dari 24-28 Mei 2017.

Beetle Baharu

Terdahulu, edisi terbaru Volkswagen ikonik Beetle. Beetle baharu berharga dari RM136,888 dan boleh didapati dalam pelbagai warna yang akan menggembirakan pemilik – Pure White, Tornado Red, Blue Sutera, Gangsa Gelap, Habanero Orange dan Putih Silver.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Kemas kini Beetle baharu termasuk  sistem penyaman udara 2-zon Climatronic, komposisi media dengan paparan skrin sentuh dengan App-Connect, trim kerusi kulit “Vienna” dengan tempat duduk sokongan lumbar hadapan, lampu utama bi-xenon dan lampu siang LED.

Vento ALLSTAR

The Vento ALLSTAR adalah edisi ALLSTAR kedua diperkenalkan oleh VPCM. Yang pertama adalah ALLSTAR Polo yang diperkenalkan baru-baru ini.

Harga dari RM78,888. Ia boleh didapati dalam warna Reflex Silver dan Candy White. Vento ALLSTAR datang dengan aksesori eksklusif  bernilai RM7,000 seperti kerusi kulit, pedal sukan aluminium, spoiler belakang, jalur pintu hitam dan hiasan boot, ‘ALLSTAR’ plat lecet, lambang dan tikar permaidani.


  

Vento GT 
Vento GT lasak berharga dari RM89,888 dan dilengkapi dengan aksesori eksklusif  bernilai RM9,000 seperti “Satin” bumbung hitam dan wrap cermin sisi, jalur pintu hitam, kerusi kulit, pedal sukan aluminium, GT Aerokit, plat lecet ‘GT’ , lambang dan tikar permaidani.

2 pilihan warna – Perak Reflex dan Putih Candy.

    

Promo Raya Tambahan

VPCM juga dengan sukacitanya mengumumkan pakej penyelenggaraan percuma 5 tahun untuk seluruh keluarga Vento dan Passat. Tawaran ini sah sehingga 31 Julai 2017. Selain itu, mereka yang menempah mana-mana kereta Volkswagen dari sekarang hingga 30 Jun akan menerima baucar petrol bernilai RM500.
Previous post

Shell Helix, Waze Lancar Amaran Kawasan Kerap Kemalangan Pertama di Asia

Next post

Ciri-Ciri Baharu Proton Iriz Yang Di Kemaskini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *