Gaya Hidup

Honda Malaysia Memaklumkan Kegiatan Terkini Penggantian Inflators Depan Takata

Honda Malaysia hari ini memaklumkan aktiviti penggantian untuk beg udara hadapan Takata untuk semua model yang terjejas sepanjang bulan Julai 2017. Pada 29 Jun 2017, kadar penyelesaian untuk beg udara Pemandu Takata berada pada 80.2% manakala kadar siap untuk Penumpang hadapan kini berada pada tahap 55.9%.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Honda Malaysia akan meneruskan aktiviti penggantian berterusan di pusat membeli-belah di seluruh Malaysia, dengan lebih banyak tempat yang akan ditambah. Hub-hub ini akan memberikan kemudahan selanjutnya kepada pelanggan yang terjejas kerana ia akan berterusan pada setiap hujung minggu pada bulan Julai, mulai 8 Julai 2017..

Rujuk jadual yang dilampirkan untuk lokasi dan tarikh aktiviti penggantian di hub pusat beli-belah dan stesen Petronas terpilih:

 

Untuk pertanyaan lanjut, pelanggan yang terlibat boleh menghubungi Nombor Bebas Tol Honda 1-800-88-2020. Pelanggan Honda juga boleh menyemak status recall kenderaan mereka sama ada dengan melayari www.honda.com.my atau www.productrecall.honda.com.my

Previous post

Rebut Promosi dan Tawaran Menarik Di Rumah Terbuka Hari Raya Volkswagen

Next post

Pendaftaran untuk Pusingan Kelayakan BMW Motorrad Malaysia GS Trophy 2017 Asia Tenggara kini dibuka

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *