Gaya Hidup

Volvo Acah Custom Besar Untuk XC40 Yang Akan Datang

Dengan berpuluh-puluh kombinasi warna luaran dan dalaman yang mungkin, pilihan individu adalah perkara yang diutamakan dengan Volvo XC40 yang berwarna-warni, entri pertama Volvo Cars dalam segmen SUV premium kecil.

XC40 yang dijangka akan dikeluarkan tidak lama lagi, akan melengkapkan garis SUV Volvo dengan kereta tersendiri untuk pemandu tersendiri.

The XC40 mengambil Volvo Cars ke tahap baharu dan membolehkan pereka mereka kebebasan untuk mencipta kereta yang membawa kehebatan, keperibadian dan kepuasan segmen SUV premium kecil yang sekarang  berkurangan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

The XC40 offers a broader and more playful colour palette, making it the most expressive model in Volvo’s portfolio, reflecting the outgoing personalities of its drivers.

Street fashion, city architecture, high-end designer goods and popular culture were all sources of inspiration as Volvo’s design team defined materials, patterns and colour options for the new XC40.

XC40 menawarkan palet warna yang lebih luas dan lebih riang, menjadikannya model yang paling ekspresif dalam portfolio Volvo, mencerminkan keperibadian pemandu yang menonjol.

Fesyen jalanan, seni bina bandar, barangan desainer mewah dan budaya popular adalah semua sumber inspirasi untuk pasukan reka bentuk Volvo menentukan bahan, corak dan pilihan warna untuk XC40 baru.

Di luar, pilihan luas kombinasi warna mungkin terdiri daripada tema padat, monokromatik untuk komposisi dwi warna terang yang meminjamkan diri untuk mengekspresikan diri, sementara pilihan dalaman memberikan rasa yang sangat muda dan premium.

Pilihan warna dalaman baharu di XC40 termasuk permaidani Lava Orange hangat, upholsteri Serat Oxide dan pelbagai trim dan bahan baharu dan tersendiri dengan reka bentuk yang diilhamkan oleh seni bina bandar dan kartografi. Permaidani, headliners dan insert pintu natural memberi sentuhan sentuhan moden.

Previous post

Honda Mula Jual Civic Di Jepun

Next post

Ducati Scrambler Cafe Racer dan Desert Sled Dilancarkan di AOS 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *