Gaya Hidup

Ford Ranger Lebih Mewah Di Dalam & Hardcore Di Luar

Carlex Design dan MS-RT Road Technology telah bekerjasama untuk mencipta Ford Ranger yang boleh mengendalikan mana-mana medan sambil mengekalkan penghuni dalam keselesaan yang lengkap. Yang ini dipanggil VR / 46 sebagai pengiktirafan kepada juara perlumbaan motosikal Valentino Rossi – orang yang secara amnya lebih banyak dikaitkan dengan kemenangan di trek dan bukannya off road.

MS-RT bermula dengan Ranger berenjin diesel 3.2 liter Duratorq dengan 197 kuasa kuda (147 kilowatt) dan 347 kilogram (470 newton-meter) tork.

Satu ekzos baru mempunyai alur keluar yang besar pada setiap sisi belakang. Tayar roda grafit 18-inci mempunyai tayar BF Goodrich.

Carlex membaik pulih pedalaman Ranger. Kabin kini mempunyai upholsteri kulit Nappa dengan pattern yang dijahit di tengah-tengah kerusi dan di konsol.

Headrests dan seatbacks mempunyai sulaman VR / 46. Roda stereng baru mempunyai corak berjalur di tengah dan banyak bahagian kulit menghiasinya, yang Carlex mendakwa meningkatkan “grip keseluruhan dan keselesaan.”

Trak custom MS-RT ini hanya di United Kingdom.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Toyota & Mazda Berusahasama

Next post

Sejarah Porsche Boxster

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *