Gaya Hidup

‘CARE’ oleh Volvo … Cara BARU Untuk Memiliki Volvo

Ini boleh didapati untuk pembeli baru Volvo XC40 di pasaran berikut: Sweden, United Kingdom, Jerman, Sepanyol, Itali, Norway, Poland dan Amerika Syarikat.

Pasaran lain akan mengikutinya kemudian. Harga permulaan untuk Volvo XC40 yang baharu di Jerman ini ialah 31,350 euro. Harga permulaan untuk SUV di A.S. ialah USD33,200.

Langganan Premium Berbanding Leasing:

  • CARE  oleh Volvo adalah perkhidmatan langganan premium baharu dan berbeza daripada tawaran lease sedia ada dalam beberapa cara yang penting.
  • CARE oleh Volvo menawarkan pakej perkhidmatan yang mudah yang membolehkan pelanggan menikmati kereta mereka manakala Volvo Cars mengendalikan segala-galanya.
  • Lease swasta adalah tawaran peringkat kemasukan tanpa sebarang perkhidmatan tambahan yang termasuk dalam harga, sementara full servis leasing  meliputi hanya sebahagian daripada perkhidmatan yang tersedia di CARE by Volvo. Sebagai contoh, tidak ada perkhidmatan digital yang ditawarkan melalui CARE by Volvo yang kini menjadi sebahagian daripada pakej leasing.
  • CARE oleh Volvo juga akan merangkumi fleksibiliti dan pelanggan akan dibenarkan untuk menukar kereta sementara bergantung pada keperluan mereka.
  • CARE oleh Volvo juga menghilangkan amalan rundingan harga. Penyelidikan pelanggan menunjukkan bahawa ini adalah salah satu unsur proses pembelian kereta yang paling tidak disukai pelanggan.

  • Care by Volvo tidak mempunyai umur pelanggan atau perbezaan harga geografi.
  • Care by Volvo mempunyai harga standard kebangsaan serta harga bersatu di negara-negara zon Euro.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Lexus LS untuk 2018 Lebih Panjang, Lebih Rendah, Lebih Luas & Lebih Menarik

Next post

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Sudah Tiba

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *