Konsep / Lakaran / Intipan

Inilah Rupanya Van Mercedes-Benz Sprinter Yang Akan Datang

Sebagai sebahagian daripada pameran kenderaan komersial Amerika Utara di Atlanta, Mercedes-Benz Vans memperkenalkan butiran pertama Sprinter baru. Lakaran reka bentuk menunjukkan bahawa pelancaran pasaran yang paling penting dalam sektor van pada 2018 juga akan menetapkan standard baru dari segi penampilan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Dengan penampilan baru, Sprinter sekali lagi menolak sempadan segmennya. Kenderaan itu mempersembahkan dirinya konsisten dalam bahasa reka bentuk yang diiktiraf Mercedes-Benz dan merangkumi  falsafah: emosi dan kepintaran. Depan Sprinter dengan lampu depan mendatar dan bersifat olahraga.

Ciri baru yang luar biasa termasuk pengenalan komprehensif sistem bantuan memandu dan perkhidmatan sambungan dengan kombinasi telematik baru, yang akan melonjakan mereka ke hadapan dari segi kecekapan pengurusan kenderaan dan armada. Lebih-lebih lagi, Sprinter baharu dapat disesuaikan lebih tepat dengan keperluan sektor pengangkutan dan  individu berkat variasi yang agak luas. Dengan kombinasi ini, Sprinter baharu dianggap unik sebagai penyelesaian sistem keseluruhan di pasaran van.

Pelancaran pasaran akan bermula di Eropah pada separuh pertama 2018, dengan pasaran lain selepas itu. Butiran lanjut kenderaan akan diumumkan dalam beberapa bulan yang akan datang.

 

Previous post

BMW X2 Dipakai Baju Untuk Minggu Fesyen

Next post

Harley-Davidson cari pengedar baru bagi pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *