Konsep / Lakaran / Intipan

Mazda CX8 Dilancar Di Jepun

Mazda 3-baris semua baharu akan dilancarkan di Jepun. Sebagai sebuah SUV crossover dengan tiga baris tempat duduk, Mazda CX8 ini merupakan pilihan pengangkut-orang baharu untuk pelanggan yang ingin menikmati outing dengan keluarga dan rakan-rakan tetapi tidak mahu mengorbankan reka bentuk atau prestasi memandu.

Model ini dilengkapi dengan teknologi SKYACTIV lengkap dan reka bentuk yang canggih, dengan bahasa reka bentuk KODO Mazda, memberinya rasa premium. Prestasi mudah sekali di sekitar bandar dan di lebuh raya, dan semua penumpang, termasuk di baris ketiga, akan menghargai kabin yang tenang dan perjalanan yang selesa. Dibangunkan di bawah falsafah Keselamatan Proaktif Mazda, i-ACTIVSENSE teknologi keselamatan maju menyokong keselamatan dan ketenangan fikiran, penting untuk pengalaman memandu yang menyeronokkan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

CX-8 ini dikuasai versi termaju enjin diesel bersih SKYACTIV-D 2.2 liter. Peningkatan yang paling ketara sejak pengenalan enjin ini pada tahun 2012 menghasilkan prestasi memandu yang kuat yang menentang imej tradisional pengangkut-orang dan prestasi alam sekitar yang cemerlang. Dengan teknologi kawalan G-Vectoring unik Mazda, CX-8 adalah kereta yang pemandu dan penumpang sama-sama akan nikmati di kedua-dua pemanduan bandar dan perjalanan jauh.

Tidak sambar menanti kehadirannya disini.

 

 

 

 

Previous post

Kawasaki dan GiatMara jalin usahasama, lancarkan bengkel motosikal berkuasa tinggi

Next post

Kami Nampak Pengintip Kereta Di Frankfurt Motorshow

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *