Berita Auto

Interior Volvo XC40 Akhirnya Menangani Banyak Masalah Kabin Kereta

Kereta Volvo hari ini mengakhiri masalah yang dihadapi setiap hari oleh pemandu di seluruh dunia: kekurangan ruang simpanan yang sesuai dan berfungsi di dalam kereta mereka. Dengan pendekatan inovatifnya di dalam SUV bandar kecil XC40 yang baru, yang akan dilancarkan pada minggu-minggu akan datang, Volvo Cars menjadi peneraju dalam segmen SUV premium kecil dari segi ruang, penyimpanan dan fungsi sepanjang hayat.

XC40 yang dinanti-nantikan dari Volvo Cars akan melengkapkan barisan SUV syarikat yang juga mempunyai XC90 besar dan XC60 bersaiz medium.

Sebagai sebahagian daripada fasa pembangunan XC40, pasukan penyelidikan pelanggan Volvo Cars menghabiskan banyak masa menyiasat bagaimana penduduk bandar di seluruh dunia menggunakan kereta mereka setiap hari – dan, lebih penting lagi, bagaimana mereka menyimpan barang-barang mereka di dalam kereta mereka. Pelanggan juga ditanya bagaimana mereka ingin melihat bahagian dalaman kereta mereka bertambah baik.

Ternyata rantau dan bandar yang berbeza menghasilkan hasil yang sangat serupa, memberikan input berharga apabila pereka Volvo dapat bekerja di pedalaman XC40 baru.

Sebagai contoh, untuk menyediakan ruang penyimpanan yang lebih baik di pintu XC40 baru, pereka Volvo memilih pendekatan baru yang radikal. Dengan menggerakkan pembesar suara dari pintu dan membangun sub-woofer ventilated yang dipasang di dashboard yang pertama di dunia, Volvo mencipta storan yang cukup di dalam petak pintu untuk komputer riba dan tablet, atau beberapa botol air.

Cangkuk lipat kecil telah ditambah ke dalam petak sarung tangan, yang membolehkan anda menjamin membeli-belah kecil atau beg membeli-belah. Kedua-dua kerusi depan menawarkan ruang simpanan di bawah tempat duduk, cukup besar untuk tablet mini atau barangan kecil lain.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

XC40 juga menawarkan slot untuk kad kredit dan perkhidmatan yang boleh dimasukkan dengan kemas ke dalam dashboard, menjadikan ia mudah didapati apabila diperlukan. Di dalam konsol terowong, di bawah tempat letak tangan, terdapat ruang simpanan besar dengan ruang untuk kotak tisu. Bin yang boleh ditanggalkan khas membolehkan anda cepat membuang sampah.

XC40 termasuk pembahagi trunk dengan dua cangkuk untuk menyangkut beg membeli-belah atau bagasi lain, bersama-sama dengan empat cangkuk barang yang menjadikan memuatkan beg tugas mudah. Kompartmen penyimpanan sulit berkunci telah ditambah di bawah lantai.

 

 

Previous post

Toyota Kerjasama Dengan Servis Tunggangan Grab

Next post

Kereta Konsep Elektrik dari MINI

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *