Gaya Hidup

Honda Malaysia Memperkenalkan Advanced Ultra Body Coating Untuk Kilat Yang Tahan Lama

Honda Malaysia memperluaskan penjagaan kereta Honda beyond servis selepas jualan dengan memperkenalkan Ultra Body Coating untuk semua modelnya.

Pelanggan kini boleh menggunakan produk inovatif ini yang membantu mengekalkan cat badan kereta di dalam keadaan terbaik tanpa bimbang untuk melanggar waranti cat kereta mereka. Lapisan Badan Ultra Advanced ini mempunyai salutan berasaskan kaca yang paling kuat oleh Standard Industri (Penilaian 9H) untuk melindungi cat dan warna pada permukaan badan kereta dari kesan haba, sinaran UV, debu besi, kotoran burung, tar dan batu kecil.

Ultra Body Coating ini oleh Honda Access terbuat dari bahan berasaskan kaca dengan fungsi melincir yang membolehkan penyelenggaraan lebih mudah dan antifouling berkesan untuk menambah perlindungan cat badan.

Mana-mana model dari Honda Malaysia kini boleh mempunyai permukaan badan kereta mereka licin dan berkilat dengan hanya satu permohonan lapisan revolusioner ini yang memberikan glossiness dan sinaran yang tahan lama sehingga tiga tahun!

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Ultra Body Coating ini telah diuji dan diluluskan oleh Honda Access di Jepun, jenama asli yang sah untuk aksesori Honda.

Honda Malaysia menawarkan Ultra Body Coating pada harga yang berpatutan dan diskaun. Hanya RM2,880 untuk semua model dengan jaminan tiga tahun. Pakej ini juga termasuk penyelenggaraan percuma selama dua kali, sekali setiap enam bulan pada tahun pertama. Hanya jika perlu, penyelenggaraan ketiga akan dikenakan (Terma dan Syarat dikenakan).

Pelanggan Honda yang berminat boleh membawa kereta mereka ke panel sah yang terdekat untuk coating, atau peniaga Honda yang boleh membantu. Ultra Body Coating sedia ada sejak 16 Oktober 2017 dan seterusnya kecuali Langkawi, Labuan, Miri, Sibu dan Bintulu.

Untuk maklumat lanjut tentang Honda Access Ultra Body Coating, pelanggan boleh melawat mana-mana 90 peniaga sah Honda di seluruh negara atau memanggil nombor Tol Bebas Honda di 1-800-88-2020, atau layari www.honda.com.my.

 

Previous post

BMW Active Hybrid e-bike guna teknologi e-Drive

Next post

Daihatsu DN Compagno - coupe untuk golongan senior aktif

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *