Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Kami Membeli Tayar Online. Tiada Masalah.

Ya, anda boleh membeli tayar anda secara dalam talian. Beberapa minggu lalu, kami mencubanya dan kami berpuas hati.

1) Satu set tayar CC6 Continental dalam saiz kami (175/70 R13) dengan harga kira-kira RM20 lebih murah daripada kebanyakan kedai tayar fizikal ditawarkan pada promo pada masa itu.

2) Pembiayaan faedah 0% boleh disusun lebih dari 6 bulan untuk pelanggan Kad Kredit Maybank. Jadi jika anda mempunyai 19 “rim dan mahukan tayar yang mahal, anda tidak perlu mengeluarkan sebahagian daripada simpanan anda sekali gus.

3) We made the purchase around midnight. The following day, around 11, we received a call to confirm our slot. It may have been sheer luck, but the outlet we chose was free and well stocked, so we were able to book an appointment with just 2 hours lead time.

4) The tyres were changed in a timely manner, balancing and alignment was thrown in for free.

3) Kami membuat pembelian sekitar tengah malam. Hari berikutnya, sekitar 11, kami menerima panggilan untuk mengesahkan slot kami. Mungkin kami bernasib baik, tetapi kedai yang kami pilih tidak sibuk sehinggakan kami dapat menempuh janji dalam masa 2 jam sahaja.

4) Tayar ditukar tepat pada masanya. Balancing dan alignment mereka buat percuma.

5) Ada tempat menunggu  dengan sofa dan kerusi dan banyak restoran di sekitar kawasan.

6) The valve stem caps were not fastened after the tyre change, but when we went back the following day the staff member recognised the car and had been saving them, so no issue there.

6) Penutup injap tidak dipasang tetapi apabila kami kembali keesokan harinya, kakitangannya kenal kereta kami dan telah menyimpan injap-injap tersebut, jadi tidak ada masalah.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Semua ini dilakukan oleh DTOX. Tahniah kepada mereka kerana menawarkan perkhidmatan hebat pada harga yang sangat baik dan untuk mengambil langkah memasuki platform jualan dalam talian dengan cara yang sangat teratur. Permainan media sosial mereka menepati sasaran.

Previous post

Li Chunrong Dilantik CEO Proton

Next post

Volvo XC60 Kini Hanya RM250,888. Kemewahan Keselamatan Gaya.

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *