Gaya Hidup

Toyota Lancar Inisiatif Korporat “Start Your Impossible”

Toyota Motor Corporation (Toyota) telah melancarkan “Start Your Impossible” – satu inisiatif korporat global yang bertujuan untuk memberi inspirasi kepada kakitangan, rakan kongsi dan pelanggan Toyota dan menghubungkan semua dengan kepercayaan teras syarikat. Dalam era perkembangan teknologi dan alam sekitar yang semakin cepat, “Start Your Impossible” menandakan komitmen Toyota untuk menyokong penciptaan masyarakat yang lebih inklusif dan mampan mencabar yang tidak mungkin.

Sejak penubuhannya sebagai pengeluar tenun, Toyota telah didorong oleh komitmen untuk menyumbang kepada masyarakat. Sepanjang sejarahnya yang panjang, syarikat ini telah berkembang menjadi pemimpin inovatif yang telah membolehkan kenderaan elektrik pada skala besar dengan pembangunan kereta elektrik hybrid Prius 20 tahun yang lalu dan lebih baru-baru ini, kereta bahan api hidrogen elektriknya. Toyota memandang kuasa alternatif , kereta automatik, mobiliti-sebagai-perkhidmatan, dan robotik sebagai peluang yang besar untuk menggerakkan orang dan mengubah syarikat.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Sebagai rakan kongsi seluruh dunia Sukan Olimpik dan Sukan Paralimpik, Toyota bertujuan untuk menggalakkan mewujudkan masyarakat yang aman tanpa diskriminasi melalui sukan dan komitmen untuk mewujudkan masyarakat yang mampan melalui mobiliti. Nilai-nilai Toyota untuk peningkatan dan penghormatan yang berterusan untuk orang-orang dikongsi oleh Sukan Olimpik, yang menyatukan seluruh dunia dalam persahabatan dan perpaduan untuk meraikan pencapaian tertinggi potensi manusia.

Toyota juga akan melancarkan laman web baru-www.MobilityForAll.com. Laman web (yang akan dilancarkan berperingkat) dibina untuk diakses oleh pengguna dengan pelbagai masalah.

 

Previous post

Daihatsu DN Compagno - coupe untuk golongan senior aktif

Next post

Apa Itu Cat 'Soul Red Crystal' Mazda?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *