Berita Auto

MPV GM8 Dilancarkan Di Pameran Guangzhou International Automobile 2017

Lagi satu pencabar Alphard dan Vellfire, MPV mewah GM8 baharu dari GAC Motor China. Dibina atas platform C peringkat mereka yang disepadukan dengan sumber-sumber automotif terbaik di dunia dan teknologi permotoran yang canggih, kehebatan MPV baru ini bukan hanya mencerminkan reka bentuk luaran yang luar biasa, tetapi juga tempat duduk kapten mewah, teknologi pintar dan ciri-ciri keselamatan yang sangat baik .

 

Pasaran auto China menyaksikan peningkatan permintaan untuk MPV yang luas dan praktikal yang dapat menampung keperluan keluarga dan perniagaan; kata Yu Jun, presiden GAC Motor. Dengan GM8 yang serba boleh GAC Motor bertujuan untuk menyegarkan piawaian  pasaran MPV mewah China dan mentakrifkan semula landskapnya pada zaman baru kenderaan mewah.

Barisan mewah GAC Motor terdiri daripada MPV GM8, sedan GA8 dan SUV mewah GS8 secara rasminya sudah tiba, menjadikan syarikat itu pembuat kereta pertama menampung pasaran sedan, SUV dan MPV yang menengah hingga mewah dengan susun atur penuh kenderaan Kelas C mewah. MPV GM8 dijangka akan dikeluarkan di China pada 30 Disember dengan harga 180,000-270,000 yuan (USD27.000-41.000).

Previous post

Kia Sorento Baharu Akan Tiba

Next post

UiTM juara Perodua Eco Challenge 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *