Bisnes

Naza Italia Dinamakan Ferrari Classiche “Officina”

48 peniaga Ferrari rasmi di 20 pasaran di seluruh dunia telah dinamakan sebagai “Bengkel Automatik Ferrari Classiche” – secara individu dikenali sebagai “Officina” (Itali untuk bengkel) – yang memberi kuasa kepada peniaga untuk melaksanakan proses pensijilan Ferrari Classiche dan memastikan penyelenggaraan dan / pembaikan kereta Ferrari lebih 20 tahun.

Naza Italia telah dicalonkan sebagai Bengkel Rasmi Ferrari Classiche.

Setiap Ferrari Classiche Officina akan mendapat sokongan terus dari Ferrari Classiche di kilang di Maranello, dan sebagai balasannya, ia mesti komited untuk mengekalkan bengkel yang berdedikasi dan Juruteknik Perkhidmatan Ferrari Classiche yang layak dan terlatih secara eksklusif untuk penyelenggaraan Ferrari Classiche, pembaikan dan aplikasi pensijilan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Ferrari Classiche Officina menawarkan perkhidmatan yang berkualiti kepada pelanggan, memastikan penyelenggaraan kenderaan melalui proses Pengesahan Ferrari Classic, melindungi warisan teknikal jenama Ferrari dan, dengan itu, pelaburan pelanggan dalam kereta Ferrari Classiche dan pensijilannya.

Sememangnya apa-apa kerja ke atas kereta yang memerlukan pembinaan semula komponen utama atau komponen biasa – yang mungkin diperlukan untuk tujuan permohonan Sijil Ferrari Classiche – akan dijalankan di kilang Ferrari.

Program ini akan terus berkembang pada masa akan datang dengan pencalonan lebih banyak peniaga Bengkel Automatik yang diiktiraf Ferrari Classiche di pasaran lain.

 

Previous post

Perodua Myvi baru - harga dan spesifikasi di sini

Next post

Boon Siew Honda Perkenalkan Honda BeAT 2017 Baharu Sekali Dengan Warna Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *