Berita Auto

Perodua Bertumpu Kepada Penghantaran. 1,000 Myvi Baharu Dihantar Kepada Pemilik

Penghantaran Perodua Myvi baru-baru ini telah mencapai 1,000 unit di seluruh negara sejak dilancarkan secara rasminya pada 16 November, dengan varian 1.5L membentuk bahagian terbesar dengan lebih daripada 80%.

“Kami kini menumpukan usaha kami menghantar Myvi baharu kepada para pelanggan kami kerana kami memahami keperluan pengangkutan mereka,” kata Pengarah Urusan Perodua Sales Sdn Bhd, Dato ‘Dr. Zahari Husin.

Beliau berkata pada masa ini terdapat stok mencukupi untuk memenuhi permintaan itu, yang sudah pun mencapai 13,000 tempahan sehingga hari ini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

“Sambutan orang ramai amat menggalakkan dan kami mengucapkan terima kasih kepada pelanggan kami kerana memilih Perodua terutama sekali Perodua Myvi yang baharu sebagai kereta pilihan mereka.”

“Kepada para pelanggan kami, kami akan meneruskan ikrar kami untuk melancarkan dan menyampaikan dan kami mengalu-alukan anda ke bilik pameran jualan kami untuk berunding dengan penasihat jualan kami dan melihat serta menguji semua Perodua Myvi baharu untuk diri sendiri,” kata Dato ‘Dr. Zahari.

Dato ‘Dr. Zahari juga menasihatkan orang ramai supaya hanya bercakap dengan penasihat jualan Perodua yang sah untuk memastikan semua maklumat yang diberikan adalah betul dan tepat.

Harga dari RM44,300 hingga RM55,300, Myvi Semua-Baharu menetapkan piawaian baru dalam kualiti, teknologi, ruang, tahap peralatan, dan yang paling utama, keselamatan.

Dengan bahagian atas badan yang direka sepenuhnya sendiri, Myvi Semua-Baharu benar-benar tiada bandingannya, sebagai satu-satunya kereta dalam julat harga yang menawarkan ciri keselamatan aktif. Semua varian Myvi Semua-Baharu mempunyai penarafan keselamatan ASEAN 5-bintang penuh.

Perodua Myvi generasi pertama diperkenalkan pada tahun 2005 dan lebih sejuta unit dihasilkan sehingga tahun 2017, menjadikannya model Perodua yang paling popular dalam sejarah. Perodua telah menghasilkan lebih daripada 3.2 juta kenderaan sejak Ogos 1994.

 

Previous post

G-Vectoring Mazda6 Skyactiv-D. Apa Ke Benda Tu?

Next post

Maserati Levante S Sekarang Di Malaysia Dengan Harga RM788,000

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *