Gaya Hidup

Rio Ferdinand Sekarang Duta Jenama Aston Martin

Aston Martin telah bekerjasama dengan legenda bola sepak Rio Ferdinand dan Rio Ferdinand Foundation dalam usaha untuk memberi inspirasi kepada bakat generasi akan datang. Dengan enam gelaran Liga Perdana, satu Liga Juara dan gelaran Piala Dunia FIFA pada namanya, Ferdinand, pelanggan seumur hidup dan peminat Aston Martin, akan turut memainkan peranan sebagai Duta Jenama Aston Martin.

Yayasan Rio Ferdinand (RFF) berfungsi untuk menyediakan laluan untuk pembangunan belia dengan memberi inspirasi kepada golongan muda dan menyediakan alat yang mereka perlukan untuk memanfaatkan bakat semulajadi mereka dan mencapai potensi mereka. Untuk tiga tahun akan datang, RFF akan memilih satu orang setahun untuk menyertai Program Perantisan Aston Martin.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Program Perantisan Aston Martin adalah sumber kebanggaan besar untuk pengeluar kereta mewah British ini. Malah, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Aston Martin, Andy Palmer, memulakan kerjayanya sendiri sebagai seorang Perantis.

Pada awal bulan ini, 30 Perantis baru mula bekerja di Ibu Pejabat Aston Martin di Gaydon, dengan harapan mengikuti jejak langkah alumni mereka, ramai yang telah ke kerjaya hebat dalam Aston Martin dan industri automotif yang lebih luas. Perantis diberikan landasan penuh merentasi pelbagai bidang perniagaan Aston Martin termasuk Pembuatan, Kejuruteraan CAD dan Reka Bentuk, belajar sepanjang masa dari pakar jurutera dan juruteknik.

 

Previous post

Toyota Rush Semua Baharu 2018 Akan Datang

Next post

Ah Cheng Laksa - Kathay Cafe - Starling Damansara Utama - Jejak Makan !!ROSS!! Eat Beat 46

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *