Berita Auto

Kalaulah Jeep Masih Di Malaysia Inilah Tawaran Mereka

Saya minat sekali Jeep. Bila saya lihat berita ini, saya terasa sedihlah sedikit kerana Jeep tiada lagi di Malaysia.

Mopar baru sahaja mengubahsuai Wrangler Rubicon empat pintu terbaharu. Model ini mempunyai rel batu yang lebih tebal dan lebih luas daripada penawaran sebelumnya, dan dilapisi dengan lapisan yang lebih baik mirip dengan yang digunakan pada bedliner trak Ram.

Rubicon khas ini, yang dicat Mojito Green, juga mempunyai lampu off-road, kit lif 2 inci, flare fender tinggi dan roda aluminium yang dilengkapi roda beadlock 17 inci dengan keupayaan 12mm untuk meningkatkan keupayaan off-road.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Sebagai tambahan kepada snorkeling khas, model ini juga mendapat intake udara-sejuk Mopar untuk menyejukkan enjin 3.6 liternya dan mengilas air apabila menyeberangi sungai. Sementara itu, lampu berhenti gunung yang tinggi membolehkan pemandu lain melihat lampu brek Wrangler apabila pembawa tayar ganti sedang digunakan.

Di dalam kabin, Wrangler hijau ini mempunyai pemegang khas dengan cengkaman yang lebih baik, pelindung skrin baru untuk sistem infotainment, dan alas lantai semua-cuaca dengan reka bentuk yang diilhamkan oleh Moab dan palam bersepadu untuk membantu mengeluarkan air.

 

Previous post

Konsep FT-AC Toyota Menambah Ruggedness kepada Crossover

Next post

Rancangan Land Rover Untuk Defender Semua Baharu 2019

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *