Promosi / Tawaran / Peraduan

Pemenang Promosi BHPetrol Touch ‘n Go Reload & Win Diumumkan

Boustead Petroleum Marketing Sdn Bhd (BHPetrol) mengadakan acara penyampaian hadiah untuk promosi ‘BHPetrol Touch’ n Go Reload & Win’ di The Royale Chulan The Curve awal hari ini.

Promosi yang berlangsung dari 30hb Ogos hingga 30hb September 2017 di stesen perkhidmatan BHPetrol yang mengambil bahagian dan berkemudahan reload Touch ‘n Go dengan jumlah pemenang seramai 44 orang. 10 pemenang membawa pulang hadiah utama yang berupa petrol percuma untuk satu tahun bernilai RM3,600, kad Touch ‘n Go bernilai RM1000, jam tangan pintar SmartTAG dan Touch’ n Go ‘TimeTraveller. Sementara itu, 34 pemenang lain turut menikmati hadiah ganjaran yang terdiri daripada jam tangan pintar Touch ‘n Go’ TimeTraveller ‘.

Semasa promosi, setiap kad Touch ‘n Go yang dimuat semula dengan nilai minima RM50 telah diberi e-baucar BHPetrol bernilai RM3 percuma untuk setiap transaksi. E-baucer ini boleh ditebus dengan pembelian minimum RM20 Infiniti petrol dan pelanggan secara automatik berhak untuk penyertaan pertandingan.

‘Inilah kali pertama kami menganjurkan promosi bersama Touch’ n Go dan sambutan yang diterima sangat baik. Tawaran menarik kami berjaya menarik ramai pelanggan baharu serta pelanggan setia kami untuk menambah nilai dan pam minyak di BHPetrol. Kami harap hadiah-hadiah itu akan bermanfaat kepada pemenang dalam keperluan perjalanan harian mereka, “kata Encik Baba Tan, Pengurus Pemasaran Runcit BHPetrol.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Azlan, Akid Juara ARRC 2017

Next post

Bagaimana Honda Memikir Semula Bahan Api

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *