Gaya Hidup

Tempah Lamborghini Urus Anda Online Dan Talainya

Lamborghini baru sahaja meletakkan kenderaan URUS SUV semua baharunya  ke dalam configurator talian. Sekarang anda boleh menukar warna luaran biasa dan upholsteri dalaman dan memilih antara pelbagai trim, permaidani, jahitan kontras, dan satu ton teknologi dan ciri-ciri kemudahan.

Exterior

Anda bermula dengan memilih warna luaran. Tawaran ini tidak seperti yang anda jangkakan dari Lamborghini, tetapi anda boleh memilih antara tujuh warna yang menarik. Palet termasuk Nero Helene, Blu Astraeus, Verde Hebe, Bianco Monocerus, Giallo Auge, Grigio Lynx, dan Blue Eleos.

Interior

Di dalam kabin pula, anda boleh pilih warna dan trim. Pertama, anda perlu memilih antara Unicolor, Sportivo, dan kulit Elegante. Perbezaan utama di antara mereka ialah Sportivo adalah option two-satu, manakala yang dua lain hanya mempunyai satu warna. Unicolor berwarna hitam, sementara Elegante termasuk warna seperti coklat, putih, merah, dan krim. Interior Alcantara di Unicolor dan Sportivo juga disediakan. Sebaik sahaja anda memilih warna, anda boleh memilih jenis jahitan yang anda mahu, sama ada warna yang sepadan atau berbeza. Lambo juga menawarkan pilihan trim khas yang dipanggil Q-Citura dengan kulit.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Jualan Global BMW Naik 5.2%

Next post

Porsche Macan SportDesign Series - RM545,000

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *