Gaya Hidup

Ford Mengintegrasikan Waze Sepenuhnya Dengan SYNC 3

Menggunakan Waze di dalam kenderaan Ford anda akan menjadi lebih mudah. Terima kasih kepada integrasi baru dengan Ford SYNC® AppLink ™, pengguna Waze tidak lama lagi akan dapat maklumat lalu lintas dan navigasi masa nyata ke skrin sentuh SYNC 3 Ford dan mengakses perkhidmatan dengan arahan suara.

Pertama kali diumumkan pada CES 2018, integrasi penuh ini – yang termasuk integrasi dalam kenderaan untuk iOS – bermakna pelanggan Ford cuma perlu memasangkan telefon pintar mereka yang mempunyai app Waze ke dalam port USB kenderaan mereka dan Waze akan ditayang di skrin sentuhnya. Ini membolehkan pengguna mengakses ciri aplikasi dengan mudah pada paparan yang lebih besar dan dengan sistem bunyi kenderaan mereka sendiri.

Semua ciri hebat Waze akan dapat diakses melalui integrasi perisian Ford. Ini termasuk kemaskini baru-baru ini seperti Talk to Waze, yang membolehkan anda mengawal aplikasi dengan arahan suara, dan sokongan laluan HOV, yang menyediakan pilihan navigasi tambahan dan masa ketibaan berdasarkan lorong kenderaan penghuni tinggi (lorong kereta).

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Sebagai tambahan kepada Waze, Ford membawa integrasi SYNC AppLink yang lain. Pelanggan akan dapat menggunakan iHeartRadio untuk mengakses beribu-ribu stesen radio secara langsung atau membuat stesen peribadi mereka berdasarkan artis dan lagu kegemaran mereka. Sementara itu, Ford akan memberikan peningkatan produktiviti dengan memasukkan fungsi WebEx dengan SYNC 3 juga, menawarkan peluang persidangan web kepada ramai.

 

 

Previous post

Pertembungan sengit menanti pengunjung di Vios Challenge Johor

Next post

Subaru EyeSight, Sistem Keselamatan Yang Dibangunkan Oleh Jurutera Subaru

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *