Konsep / Lakaran / Intipan

Kia Persembahkan Crossover Konsep Ini Di India

Kia semalam melancarkan Konsep SP yang baru, dimana persembahan perdana dunianya di AutoExpo 2018 di India.

Konsep SP ini memberikan gambaran tentang apa yang ada untuk peminat motor apabila Kia memulakan jualan runcitnya di India pada separuh kedua 2019. Diilhamkan oleh warisan India dan didorong oleh teknologi canggih, Konsep SP Concept adalah bukti rancangan syarikat ini untuk memperkenalkan kereta yang memenuhi paradigma perubahan pasaran India dalam masa terdekat.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

SUV futuristik, dengan gaya berani dan DNA reka bentuk unik Kia, ditujukan untuk memuaskan pengguna muda India yang mencari kombinasi sempurna kecantikan yang canggih, teknologi breakthrough dan fungsi yang tinggi. Kombinasi kedudukannya yang luas dan stabil, profil hud sporty dan panjang dan maklumat futuristik tidak akan dinafikan bahawa ianya akan menetapkan piawaian baharu untuk SUV padat di India.

 
Muka depan mantap Konsep SP menggabungkan reka bentuk format tebal dengan gril ‘Tiger Nose’ Kia yang unik dan khusus dan banyak lagi butiran futuristik. Begitu juga, reka bentuk lampu yang grafik dan lampu depan atas dan bawah yang disambungkan ke gril depan yang luas, lampu siang dengan grafik berteknologi tinggi dan kedudukan lampu  di bahagian gril ‘Tiger Nose’, membantu menghasilkan imej yang berbeza siang / malam.
Reka bentuk dalaman yang anggun Konsep SP mempunyai gaya sensual yang canggih dan kepekaan dinamik dengan susun atur yang berbeza yang meningkatkan kemudahan. Unsur-unsur berteknologi tinggi, menarik dan reka bentuk kabin moden dan bergaya membuat bahagian dalam Konsep SP  menjadi sebuah oasis untuk penentu arah aliran muda.
Previous post

Yamaha Ego Avantiz Kini Dalam 3 Warna Baharu

Next post

Mazda Visi Coupe Dinamakan 'Kereta Konsep Paling Cantik Tahun Ini' Di Perancis

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *