Berita Auto

Bagaimana Anda Boleh Miliki Supercar Mewah TANPA-CUKAI Di Mana Sahaja Di Malaysia?

Kami mempunyai berita terbaik untuk pembeli kereta mewah yang tidak mahu membayar apa-apa cukai import, tandpa menyimpan kenderaan mereka di Langkawi dan terus dapat memandu supercar mereka di mana sahaja di negara ini (tidak perlu mendaftar dan menyimpan di Langkawi atau Labuan langsung).

Terdapat kelemahan baru dalam sistem yang membolehkan anda mengimport kenderaan mewah terkini seperti Ferrari 488 Pissa atau McLaren 720S atau 2018 Rolls Royce Phantom yang terkini bahkan Range Rover Sport SVR 2018 tanpa perlu membayar Permit Diluluskan (AP) atau sebarang cukai berat.

Malah ianya sudah menjadi perniagaan yang dijalankan oleh satu pengimport Malaysia yang sangat eksklusif dan ia benar-benar sah dan sah untuk satu tahun penuh sahaja (365 hari).

  • Pilih kenderaan yang anda inginkan di United Kingdom (UK).
  • Model yang terkini pun boleh … … tidak ada masalah.
  • Pesan dan bayarnya dengan British Pounds Sterling.
  • Ambil hak milik dan daftarkannya di UK dengan plat lesen Inggeris (anda juga boleh dapatkan plat individu seperti ‘DSF 1’ atau ‘ GG 888’).
  • Hubungi syarikat Malaysia yang menjalankan perniagaan ini.
  • Mereka akan mengarahkan anda untuk membayar 30% deposit / bon yang dapat dikembalikan sepenuhnya dari nilai pembelian kenderaan anda di UK ke sebuah bank British di UK (katalah anda membeli kereta baru anda dengan harga 100,000 pound sterling, jadi deposit / bon anda yang akan dikembalikan hanya 30,000 pound sterling)
  • Syarikat Malaysia itu akan mendaftarkan kereta anda dengan pasport kereta import SAH khas ini dan mereka akan mengendalikan semua dokumentasi, perkapalan dan penghantaran yang diperlukan terus ke pintu depan anda di Malaysia.
  • Anda boleh memandu kereta ini selama 365 hari di sekitar Malaysia dengan plat nombor Inggeris anda dan pasport kereta yang sah (lihat gambar di atas) dan polis tempatan dan JPJ tahu mengenai perkara ini.
  • Selepas 365 hari, anda perlu mengembalikan / mengeksport kenderaan anda ke UK untuk dijual … kebanyakan kereta eksklusif mewah hari ini boleh dijual dengan keuntungan atau anda boleh mengimport kereta mewah anda kembali ke Malaysia dengan Approved Permit (AP) yang mana peniaga akan sediakan dengan bayaran dan membayar cukai import yang dikurangkan kerana kereta itu telahpun digunakan oleh anda selama setahun.
  • Ini bermakna anda boleh memiliki kereta mewah tahun demi tahun secara PERCUMA jika anda memilih kereta dengan bijak … yang terbaik sekali, dapatkan kereta edisi terhad dari Ferrari, Lamborghini, Porsche dan McLaren.

Untuk maklumat lanjut mengenai perkara ini  sila emel www.dsf.my dan kami akan berkongsi maklumat dengan anda.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Nombor Plat Siri 'UU' Kini Dibuka Untuk Jualan

Next post

Subaru Forester Semua Baharu Dalam 2 Minggu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *