Motosikal / Lain Lain Roda

Harley-Davidson Masuk Balik Ke Malaysia Di Gasket Alley Sebagai Permulaan

Pengeluar motosikal Amerika Harley-Davidson, bersama-sama dengan DIDI Resources baru saja mengumumkan pengenalan semula jenama ini ke pasaran Malaysia. Pengedar pertamanya, Harley-Davidson Petaling Jaya yang terletak di The Gasket Alley dan dikendalikan oleh Goh Brothers Motorcycles.

Pemilik Harley-Davidson di seluruh negara hadir di pembukaan rasmi bilik pameran ini.

Tapak pengedarabn 20,000 kaki persegi baharu ini akan menawarkan keseluruhan barisan jenamanya, termasuk edisi terhad 115th Anniversary Street Glide, Road Glide Special dan barisan MY18 Softail. Ia juga mempamerkan barangan Harley-Davidson serta alatgantian dan aksesori rasmi.

Pusat ini juga termasuk best in class servis selepas jualan yang lengkap dengan alatgantinya. Di samping itu, terdapat 6 ruang perkhidmatan yang lengkap dan bahagian body dan cat, semuanya diuruskan oleh juruteknik yang dilatih di Universiti Harley-Davidson.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Bersempena dengan pembukaan rasmi, Harley-Davidson dari Petaling Jaya mengumumkan pembentukan H.O.G. Petaling Jaya Chapter Malaysia. H.O.G. (rilek ini singkatan saja: Harley Owners Group & bukannya apa-apa. ) menyediakan papan luncur untuk peniaga untuk melibatkan, mendapatkan dan merangsang pelanggan mereka. Dengan menguruskan bab, setiap pengedar boleh menyetempatkan aktiviti untuk penunggang sambil menyediakan perkhidmatan yang lebih peribadi kepada pelanggan paling setia mereka.

Ride sulung mereka akan berlangsung pada 10 Mac 2018 dengan 500 peserta menunggang dari PJ ke Tanjung Malim, Perak. Dari sana, 1500 lagi pemilik Harley-Davidson akan menyertai mereka dalam perjalanan pulang ke The Gasket Alley untuk malam muzik, makan & minum.

 

Previous post

Nissan Terra Tidak Akan Ke Malaysia

Next post

Nissan NV350 Urvan (High Roof) Facelift Dilancarkan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *