Berita Auto

Pek Grafik Baharu Jaguar F-Type SVR

Pembeli baharu Jaguar F-TYPE SVR kini boleh menentukan pakej pemperibadian untuk supercar semua-cuaca, sambil menambah sentuhan visual yang diinspirasikan perlumbaan tanpa sebarang kos tambahan.

Pereka bentuk Jaguar Operasi Khas ‘yang diketuai oleh Pengarah Reka Bentuk, Ian Callum, dan pasukan penyesuaian kenderaannya yang terdahulu, telah mencipta Pel Grafik yang menambah dosis otot visual yang menarik kepada pemacu semua roda roda F-TYPE SVR yang menghairahkan.

Menyerlahkan pengurangan seret aerodinamik  F-TYPE SVR pakej bumper depan dan pembahagi, lantai, sayap belakang aktif serat karbon dan venturi belakang adalah kontras sekeliling gril, penutup cermin dan sayap aero. Bonet dan dekal sill dengan grafik ‘575’ menandakan kuasa 575PS Supercharged V8  5.0 liter yang cemerlang, dengan louvres bonet karbon dan jongkong sisi menguatkan tema berprestasi tinggi.

Datang dalam 6 warna:

  • Yulong White dengan aksen Firenze Red
  • Santorini Black dan Gold
  • Corris Grey dan Ultra Blue
  • Caldera Red dan Black
  • Ultra Blue dan Corris Grey
  • Indus Silver dan Black

Dibangunkan oleh bahagian Operasi Kenderaan Khas Jaguar, F-TYPE SVR direka untuk menjadi F-TYPE yang paling pantas dan paling kuat, sementara masih boleh digunakan hari-hari. Supercar 322km / jam akan memecut dari 0-60mph dalam hanya 3.5 saat, namun memberi ganjaran kepada pemandu dengan pengendalian yang betul, stereng tajam dan brek berkuasa.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Casis F-TYPE SVR mempunyai ciri-ciri perampal dan bar anti-roll yang diperingkatkan, penggantungan belakang yang lebih kukuh, dan tayar yang lebih luas – 265/35 R20 dan 305/30 R20 – memberikannya ciri tersendiri dengan tindak balas halus. V8 Supercharged 575PS mengeluarkan bunyi bersebab dan keras melalui titanium ringan dan sistem ekzos Inconel.

Harga Jaguar F-TYPE SVR bermula dari £112,680 di UK.

Previous post

Mercedes-AMG G63 Rekaan Lumma

Next post

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake Night Edition

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *