Berita Auto

Ubah Suaian BMW Untuk BMW X2, BMW X3 & BMW X4

Pembangunan Bahagian Prestasi M sentiasa menarik kepakaran perlumbaan BMW M GmbH yang luas. Semua komponen sempurna dipadankan dengan satu sama lain dan dengan ciri-ciri tertentu setiap model. Selain menonjolkan reka bentuk dalaman dan luaran, banyak Alat Ganti Prestasi M juga memenuhi kriteria fungsi dan meningkatkan pembinaan ringan, contohnya.

Penampilan halus berdasarkan inspirasi sukan permotoran.

Huruf M Performance adalah salah satu cara yang berkesan untuk mewujudkan sorotan visual. Direka untuk memastikan ianya sesuai dengan model terpilih, huruf Frozen Black tepi menggariskan watak sporty kenderaan, khususnya menekankan bahagian dinamik tubuh. Sebagai tambahan kepada penulisan sampingan, penampilan BMW X3 dan BMW X4 boleh diperhalus dengan huruf depan dalam warna hitam berkilat – sepadan dengan bahagian lampiran depan lain untuk kedua-dua model ini, yang juga mempunyai kemasan berkilat tinggi. Radiator depan M Performance berkilat hitam boleh didapati untuk BMW X2. Ini mempunyai geometri yang sama seperti gril standard tetapi jauh lebih menarik, sekali gus menggariskan kebolehan sporty kenderaan dan prestasi dinamik.

Penutup cermin luaran M Performance  dalam serat karbon adalah satu lagi penangkap mata yang tersedia untuk ketiga-tiga siri. Mereka dibuat dengan tangan dari carbon fibre reinforced plastic (CFRP). Dengan beberapa lapisan berkilat tinggi, penutup serat karbon mempunyai kesan mendalam yang memberikan mereka penampilan menarik.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Jenson Button Mendahului Time Attack Honda Civic Type R 2018

Next post

Wow Factor Sudah Tiba ... Sedan S60 Volvo Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *