Berita Auto

1-Series Hot Hatch Semua Baharu BMW

BMW sedang bersedia untuk mengeluarkan  hatchback 1-Series semua baharu yang akan berkongsi platform dan enjinnya dengan sepupunya pacuan roda hadapannya, Mini. Direka untuk mencabar semua VW Golf baru dan Mercedes A-Class BMW 1-Series 2019 yang baru ini tidak dijangka kelihatan amat berbeza berbanding model keluar. Reka bentuk yang baharu ini dimotivasikan 5-Series yang baharu dikeluarkan.

Papan pemuka yang agak membosankan dalam model semasa akan digantikan dengan reka bentuk yang sangat kontemporari, sama dengan kabin 5 Seri terkini. Skrin infotainment yang besar dengan pemilihan yang licin untuk dail dan tombol di sekitar trim kesan kayu dan  aluminium mungkin membantu untuk menawarkannya rasa upmarket yang paling penting.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Rangkaian  enjin akan bermula dengan sistem petrol tiga silinder turbo 1.5 liter untuk petrol ke empat silinder 2.0 liter dan enjin petrol lurus enam yang dipasang untuk model berprestasi tinggi M140i dikatakan akan dihentikan. Mengambil alih ialah unit empat silinder turbo untuk menggerakkan semua 4 roda melalui sistem pacuan roda empat xDrive BMW.

 

Previous post

Tempahan Nissan Serena S-Hybrid Serba Baharu Dibuka

Next post

Nak Alat Ganti Untuk Audi Import / Terpakai Anda?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *