Gaya Hidup

Isuzu Anjur Perhimpunan Pembina Badan Trak di Langkawi

Dalam usaha untuk memperluaskan lagi bahagian pasaran kenderaan komersilnya, Isuzu Malaysia baru-baru ini mengadakan sesi perhimpunan khas untuk pembina badan trak Isuzu, dari 13 hingga 14 April 2018, di Ombak Villa di Langkawi, Kedah.

Dua puluh satu pembina badan dari seluruh negara menghadiri sesi perhimpunan, yang memberikan mereka kesempatan eksklusif untuk memahami kemas kini kenderaan perdagangan terkini Isuzu dan latihan produk yang mendalam. Turut hadir ialah Ketua Pegawai Eksekutif Isuzu Malaysia, Koji Nakamura, dan Ketua Pegawai Operasi Bahagian Komersial, Mikio Tsukui, selain wakil dari ibu pejabat Isuzu Malaysia.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Acara terakhir diadakan pada tahun 2014, membolehkan Isuzu Malaysia menyambung semula dengan rakan perniagaan mereka untuk mendapatkan sokongan berterusan dalam pengembangan pasaran, selain mempromosikan ‘Isuzu Way’ untuk mengamalkan kecekapan yang besar dalam aspek operasi, memastikan kecemerlangan dalam Kepuasan Pelanggan.

Pembina badan trak khusus dalam membekalkan perniagaan tempatan dengan kelengkapan dan konfigurasi kenderaan komersil yang paling sesuai untuk memenuhi pelbagai keperluan dan fungsi perniagaan, sambil mematuhi keperluan undang-undang dan keselamatan.

Semasa acara itu, para pembina badan trak diberi taklimat tentang produk baru dan model sedia ada, selain daripada pembentangan terperinci dan perkongsian maklumat model ELF, FORWARD dan trak GIGA. Acara ini juga memberi peluang kepada Isuzu Malaysia untuk mengumpul maklumat mengenai pengubahsuaian casis Isuzu.

Semasa sesi itu, Ketua Pegawai Eksekutif, Koji Nakamura, berkongsi kegembiraannya dengan perhimpunan itu kerana ia membolehkan Isuzu Malaysia mengekalkan hubungannya yang lama dengan pembina badan trak dan rakan kongsi perniagaan, sambil menawarkan ruang untuk perkongsian maklumat dan pengetahuan bersama mengenai pengkhususan kenderaan komersial. Ini adalah selaras dengan usaha syarikat untuk menawarkan perniagaan pelbagai produk kenderaan komersial untuk memenuhi pelbagai keperluan perdagangan dan industri.

Untuk maklumat lanjut mengenai pelbagai jenis kenderaan dan perkhidmatan Isuzu, sila hubungi 1-300-88-1133 atau layari www.isuzu.net.my.

 

 

Previous post

Azroy Pamer Aksi Positif di Australia

Next post

Nissan Akan Perkenalkan Konsep Runcit Baharu di Dealership Sedunia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *