Berita Auto

Mazda Akan Tayang CX-8nya Di Beijing

Mazda Motor Corporation akan memaparkan SUV crossover tiga baris CX-8 di Pameran Automotif Antarabangsa 2018 Beijing (Auto China 2018), yang akan dibuka kepada orang ramai mulai 29 April hingga 4 Mei. Kenderaan generasi baru lain yang akan dipaparkan termasuk Mazda MX-5 RF, Mazda CX-5 dan Mazda6.

CX-8 adalah model utama SUV Mazda di Jepun. SUV crossover tiga baris menawarkan alternatif baru untuk pelanggan yang tidak mahu berkompromi dengan prestasi atau gaya penunggang dalam kenderaan pelbagai penumpang. Sejak pelancaranya  Disember lalu di Jepun, pesanan telah melebihi 20,000 unit. Model ini sangat popular dengan pelanggan berusia 30-an dan 40-an. SUV besar adalah permintaan yang besar di China, pasaran kereta terbesar di dunia, dan mempamerkan CX-8 membolehkan Mazda memperkenalkan kereta kepada para pelanggan di China dan negara-negara lain.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Selaras dengan visi “Lestari Zoom-Zoom 2030” untuk pembangunan teknologi, Mazda bertujuan untuk menggunakan daya tarikan utama kereta – keseronokan memandu – untuk memberi inspirasi kepada orang, memperkayakan masyarakat dan membantu pemeliharaan bumi yang indah. Dengan menawarkan pengalaman pemilikan kereta yang meraikan pemanduan, syarikat berharap untuk memperkayakan kehidupan dan membina ikatan yang kukuh dengan pelanggan.

 

Previous post

Senarai-Tunggu Toyota Harrier Kini 8-10 Bulan

Next post

Jaguar F-Pace 2.0L Ingenium Dilancarkan Untuk Pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *