Promosi / Tawaran / Peraduan

Peluang Menang Tiket Ke Final Piala Dunia FIFA 2018

Hyundai Motor Company, pembuat kereta terbesar Korea Selatan dan Rakan Kongsi Piala Dunia FIFA 2018 Rusia ™, dengan sukacitanya mengumumkan pelancaran pertandingan “Warisan Bola Sepak Dunia Hyundai” menjelang acara bola sepak dunia yang paling berprestij ini.

Bintang bola sepak legenda Thierry Henry, Lukas Podolski dan Cafu turut mengambil bahagian dalam peraduan ini dengan membintangi satu siri video yang memberi penghormatan kepada warisan pasukan negara masing-masing. Video-video ini dengan mudah memperkenalkan peralatan bersorak dari zaman silam, ketika pemain-pemain ini masih aktif di tim nasional mereka.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Peminat bola sepak antarabangsa diberi peluang untuk menghadiri perlawanan final Piala Dunia FIFA 2018 Rusia ™. Sebagai tambahan kepada penerbangan dan penginapan, pengalaman sekali dalam seumur hidup ini, pameran budaya dan adat sorak peminat akan dipamerkan di Hyundai Motorstudio Moscow yang dipilih dari Muzium Bola Sepak Dunia FIFA.

Peraduan ini terdiri daripada penyertaan dalam talian, dan pengumuman laman web interaktif yang memaparkan setiap satu penyertaan terbaik dari 32 negara yang mengambil bahagian. Untuk maklumat lanjut, layari ‘worldcup.hyundai.com‘.

Sebagai tambahan kepada Warisan Bola Sepak Dunia Hyundai, Hyundai Motor akan menyediakan acara pandu uji serta penyerahan slogan untuk memberi peluang untuk berkongsi minat dan pengalaman mereka dalam acara Piala Dunia.

Penyertaan adalah melalui kisah-kisah berkaitan Piala Dunia dengan hashtags (#myfootballheritage) dalam saluran SNS atau menerusi laman web rasmi Hyundai Motor (worldcup.hyundai.com) sehingga 13 Mei oleh peminat bola sepak dari seluruh dunia. 32 pemenang pertandingan itu akan diumumkan di laman web mereka nanti dan anda berpeluang untuk ke perlawanan akhir Piala Dunia FIFA Rusia ™ 2018.

 

 

Previous post

Tesla Model 3 Hadapi Isu Pengeluaran

Next post

Anak Colin Chapman Terima Evora GT410 Sport Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *