Bisnes

VW Mencari Serata Dunia Untuk Agensi Pengiklanan Untuk Pitch Logo Jenama Baharu

VW akan memperluaskan penggunaan digital dan media sosial untuk lebih memperhalusi pemasaran mereka untuk mengalihkan pengguna ke rangkaian kenderaan bertenaga bateri baharu mereka.

Memberi jenama imej yang lebih segar adalah kunci untuk menambahbaikan usaha USD 25 bilion Volkswagen ke kereta elektrik.

Volkswagen menjemput agensi komunikasi dan pengiklanan untuk pitch untuk perniagaan kreatifnya dalam beberapa bulan akan datang. Syarikat itu merancang untuk menubuhkan hab pemasaran di kawasan utamanya yang dapat menyesuaikan mesej dan bertindak balas dengan lebih cepat kepada perubahan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

VW (yang mempunyai 12 jenama di bawahnya) sedang berusaha untuk maju kehadapan melepasi krisis diesel yang berterusan dan CFO Herbert Diess yang baru, yang mengambil alih Jumaat lalu, akan terus mengawasi VW, unit terbesar kumpulan berdasarkan jualan.

‘Volkswagen’ akan menjadi titik tumpuan asakan EV syarikat. Rollout bermula dengan I.D. hatchback pada tahun 2020, yang akan diikuti dengan sebuah SUV, minivan dan sedan. Perkara utama yang harus diketahui mengenai platform VW EV yang baharu ialah ia pada platformnya adalah tapak tebal. Ia adalah rata, tidak seperti sampling unibody yang telah menguasai industri selama beberapa dekad yang lalu. Bateri berada di tapak ini di bawah kaki pemandu. Kedudukan bateri bateri yang rendah ini memperbaiki pengendalian dengan memberikan rangkaian tenaga VW yang rendah pusat graviti. Ia juga memberikan jurutera banyak kawalan ke atas pengedaran berat sebelah depan.

Tetapi manfaat sebenar adalah anda boleh meletakkan apa-apa jenis badan di atas tapak itu, dari sedan atau SUV ke microbus atau trak pikap ke van penghantaran komersial.

 

Previous post

BMW M2 Competition Tawar Prestasi Lebih Tinggi

Next post

Lexus Pratonton ES baharu Sebelum Pelancarannya

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *