Gaya Hidup

Bermaz Motor Melancarkan Kad Mazda Privilege

Bermaz Motor hari ini mengumumkan pelancaran Kad Mazda Privilege sebagai sebahagian daripada usaha gigihnya untuk meningkatkan Program Pemilikan Tenang Mazda. Kad ini menawarkan diskaun 15% ke atas alat ganti tulen, diskaun 5% ke atas kos buruh dan diskaun 15% ke atas barangan rasmi.

Kad Mazda Privilege adalah yang pertama seumpamanya dalam industri ini, memberi ganjaran kepada pelanggan menerusi Program Pemilikan Tenang Mazda.

Di samping menjadi tambahan terbaru kepada Mazda Privilege Card, Mazda Privilege Card juga direka untuk membantu mereka yang kurang bernasib baik melalui program CSR Bermaz – Mazda Medicare Fund. Yuran pendaftaran sebanyak RM100, untuk tempoh sah 3 tahun, akan menjadi sumbangan yang dikecualikan cukai kepada Dana Mazda Medicare atas nama pemohon. Dana Mazda Medicare, ditubuhkan pada tahun 2014, telah berjaya mengumpul lebih RM 900,000 untuk membantu rumah kebajikan, pesakit dialisis, dan hospital kemasyarakatan.

Pemegang Kad diberi ganjaran dengan rebat untuk perkhidmatan selepas jualan yang diperlukan di luar Jaminan 5 Tahun Pembuatan Bermaz dan penyediaan pakej Penyelenggaraan Percuma 3 Tahun. Mana-mana kenderaan Mazda yang dibeli di Malaysia layak memohon Kad Mazda Privilege. Faedah kad dikeluarkan adalah eksklusif kepada kenderaan Mazda yang didaftarkan.

Kad Mazda Privilege boleh digunakan di mana-mana Pusat Perkhidmatan Aftersales dan Showrooms yang dikendalikan oleh Bermaz Motor Trading Sdn Bhd dan Prima Merdu Sdn Bhd.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Kempen 'Jalan Cerita - Ramadan Bersama Toyota' Tawar Nilai Hebat

Next post

Akan Datang! Porsche Cayenne Coupe Pulak!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *