Bisnes

Harga Baharu Rangkaian Model Porsche Dengan 0% GST Diumumkan

Sime Darby Auto Performance (SDAP) hari ini mengumumkan harga baru untuk semua model Porsche. Harga baru akan berkuatkuasa mulai 1 Jun, sejajar dengan pelaksanaan GST yang bernilai sifar baharu yang diumumkan oleh kerajaan. Harga baru akan berkuatkuasa sehingga pelaksanaan semula Cukai Jualan dan Perkhidmatan (SST).

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Sebagai contoh, 718 Cayman dengan harga asas baru RM509,434 mempunyai pelarasan harga sebanyak RM30,566, manakala flagship mereka, Panamera Turbo dengan harga asas baru RM1,462,264 mempunyai pelarasan harga sebanyak RM87,736.

Harga yang disemak termasuk jaminan empat tahun SDAP dan pakej penyelenggaraan percuma yang termasuk perkhidmatan percuma, alatan ganti dan buruh. Harga yang dinyatakan termasuk semua cukai yang dikenakan, kecuali yuran pendaftaran, cukai jalan dan insurans. Pelaksanaan GST kadar sifar standard juga akan terpakai bagi alatan ganti dan perkhidmatan di semua peniaga sah SDAP.

Pembiayaan Porsche 360 juga boleh didapati untuk semua Porsche jenama baru. Ini adalah alternatif yang pintar untuk pembiayaan konvensional dengan mengurangkan pembayaran bulanan sehingga 30% dan memberikan syarat yang fleksibel untuk pelanggan yang ingin memiliki Porsche baru setiap 3 hingga 5 tahun.

 

Previous post

Ford Ranger 2.2L Wildtrak Baharu dipilih sebagai ‘Pickup Truck of the Year’ oleh VOTY 2018

Next post

Zaqhwan Teruja Kembali Bersaing di ARRC

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *