Promosi / Tawaran / Peraduan

Honda Malaysia Menyerap GST Untuk Model Terpilih Sehingga Jun 2018

Honda Malaysia mengumumkan bahawa sempena pengumuman oleh Kerajaan Malaysia bahawa Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST), yang kini ditetapkan pada 6%, akan berkadar sifar berkuat kuasa 1 Jun, 2018, Honda Malaysia mengambil inisiatif untuk membantu pelanggannya yang merancang untuk membeli kenderaan mereka sebelum sambutan Hari Raya melalui Bonus GSTnya.

Di bawah Bonus GST ini, pelanggan yang membeli model Honda terpilih dalam tempoh dari 18 Mei 2018 hingga 31 Mei 2018, Honda Malaysia akan menyerap GST 6% dan pelanggan juga berhak mendapat bonus Honda “Ramadhan Rewards” yang berterusan. Model Honda yang berhak untuk Bonus GST adalah City (Variasi Petrol), Civic, CR-V dan HR-V.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Model Honda yang lain seperti Jazz, BR-V, Accord, Odyssey, Civic Type R, Jazz Hybrid dan City Hybrid tidak layak untuk Bonus GST tetapi hanya berhak menerima bonus Honda “Selamat Datang Ramadhan” Honda.

Honda Malaysia will soon announce on its new vehicle pricing in conjunction with Goods and Services Tax (GST), will be zero-rated effective 1 June 2018.

For more information, please call Honda’s Toll Free number at 1-800-88-2020 or log on to www.honda.com.my

 

Previous post

Perodua Kembalikan GST Secara Tunai Hingga 31 Mei 2018

Next post

Aston Martin Mula Produksi Vantage Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *