Berita Auto

Kia Stinger GT Dinamakan Ward 10 Interior Terbaik Untuk 2018

Kia Stinger GT sedan sukan fastback 2018 baru-baru ini dinamakan salah satu Ward 10 Interior Terbaik untuk 2018. Senarai ini mengiktiraf pencapaian cemerlang dalam estetika, keselesaan, ergonomik, penggunaan bahan, teknologi fit-and-finish dan mesra pengguna.

Kehadiran itu datang menyusuli V6 twin-turbo 3.3-liter Stinger GT yang disenaraikan dalam Wards 10 Best Engines untuk 2018. Stinger terus mendefinisikan semula segmen sukan sedan yang sebelum ini diduduki oleh tawaran yang lebih mahal dari Jerman.
BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101
Penuh dengan kuasa, semangat dan persembahan, Kia Stinger 2018 adalah sebuah sedan sukan yang didedikasikan untuk keseronokan memandu manakala penghuni bertudung mewah. Sebuah pesawat mendatar yang kuat melintasi dash yang membawakan pemandu dengan roda stereng yang tebal, kulit dengan peralihan paddle.
Penghuni merasakan keakraban yang diimbangi oleh cahaya yang menarik pelbagai warna LED lampu ambien yang lembut menerangi pedalaman. Semua Stingers datang standard dengan kerusi kulit, biasanya pilihan yang mahal bagi kebanyakan pesaing. Sementara itu, ketiga-tiga sistem audio berprestasi tinggi yang ada menjadikan pedalaman Stinger menjadi dewan konsert dinamik.
Previous post

Volkswagen Pamer 3 Enjin Baharu di Simposium Motor Vienna

Next post

Motonation 2018 Janjikan Platform Online Baharu, Roadshow dan Banyak Lagi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *